شما اینجا هستید

اخبار » ساماندهی دستفروشان گناوه در اولویت قرار گیرد

خبر بندر: فرماندار گناوه گفت: ساماندهی دستفروشان این شهر در اولویت کاری اتاق اصناف قرار گیرد و دراین زمینه تعامل مناسبی با دستگاه های اجرایی ذیربط داشته باشد.

به گزارش خبر بندر؛ سیدعلی پاک نژاد  در جلسه تکریم و معارفه رئیس اتاق اصناف این شهرستان افزود: پیگیری صدور مجوز پروانه کسب برای مغازه هایی که فاقد آن هستند در دستور کار اتاق اصناف و مجموعه مربوطه قرار گیرد.
وی گفت: هیات رئیسه جدید اتاق اصناف، اهدافی را که به عنوان چشم انداز توسعه شهرستان مدنظر است با ارتباط و تعامل با دستگاه های اجرایی سرلوحه کاری خود قرار دهد.
پاک نژاد اظهارکرد: شهرستان گناوه بدلیل موقعیت بندری و تجاری بویژه بازار آن شهره عام و خاص است و باید با یک برنامه ریزی مناسب این مکان گردشگرپذیر به یک وضعیت مطلوب رسانده شود.
وی افزود: بازار گناوه در برنامه های ملی و مذهبی همانند قبل پیشگام باشد و بازاریان باتوجه به اینکه مسجد جامع در میدان مرکزی شهر قرار گیرد در ادای فریضه نماز اول وقت پیشقدم شوند.
فرماندارگناوه گفت: گشت های مشترک بصورت مداوم در بازار با درنظرگرفتن اخلاق مداری و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بر تصمیم های اتاق اصناف انجام و ارایه گزارش از وضعیت بازار به فرمانداری ارایه شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: هیات رئیسه جدید اتاق اصناف باید ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی منسجمی برای بازار و نظارت جدی بر واحدهای صنفی داشته باشد.
محمدحسین داریونی افزود: تشکیل کمیسیون های مصوب در قانون نظام صنفی و تکریم ارباب رجوع نیز در اولویت هیات رئیسه قرار گیرد.
در این جلسه سیدفخرالدین حسینی به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف گناوه معرفی و از خدمات رضا نظری رئیس سابق تقدیر شد.
بازار گناوه از بازارهای معروف جنوب کشور و از مکان های گردشگرپذیر این شهرستان در شمال استان بوشهر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر