شما اینجا هستید

اخبار » طرح نشاط در روستا در استان بوشهر اجرا می شود

 

خبر بندر: سازمان مردم نهاد نیمدری سبز طرح نشاط در روستا را با هدف توسعه نشاط اجتماعی و با اجرای نمایش های خیابانی در روستا ها آغاز کرد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری مدیرعامل سازمان مردم نهاد نیمدری سبز در گفتگو با خبرنگاران  گفت: با اجرای نمایش میدانی، عروسکی گلینا در روستای تل تل شهرستان گناوه طرح نشاط در روستا در شهرستان گناوه آغاز شد.

وی افزود: در این طرح نمایش هایی در فضای باز با موضعات آیینی  و مذهبی در روستا ها در حضور خانواده ها اجرا خواهد شد.

مظفری  با اشاره به اینکه در بیشتر روستاها فضا و امکانات مناسب برای اجرای نمایش وجود ندارد و عملا مردم روستاهای استان بوشهر از دیدن تئاتر محروم هستند افزود: تلاش ما این است با تولید و اجرای نمایش های میدانی وفضای باز  بتوانیم در کنار مردم روستاهای استان به توسعه نشاط در بین روستا نشینان کمک کنیم.

این هنرمند با اعلام اینکه این طرح با همکاری گروه تئاتر ایلیا و بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان  شهر گناوه برگزار خواهد شد افزود در مرحله اول این طرح دو نمایش بیرونی در تعدادی از روستاها اجرا خواهد شد.

مظفری با اشاره به اینکه این مجموعه قبلا در حوزه اجرای تئاتر در فضاهای روستایی تجربیات خوبی دارد، افزود: استقبال روسستا نشینان از اجرای نمایش  باعث شده موسسه نیمدری سبز و گروه تئاتر ایلیا این تجربه موفق را تکرار کنند.

مظفری  با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مسول و متولین خدمات فرهنگی درروستا ها باید برای توسعه فعالیت های هنری در روستاها کمک کنند خواستاری همکاری بخشداران و دهیاران در این طرح شد.

لازم به ذکر است اولین روز اجرای این طرح در روستای تل تل شهرستان گناوه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر