شما اینجا هستید

اخبار » بیش از پنج میلیون تردد وسایل نقلیه در استان بوشهر
گروه : اخبار

خبر نگار صدای بندر :میزان تردد وسایل نقلیه در ایام طرح نوروزی سال ۹۳ در محورهای ارتباطی استان بوشهر حدود پنج میلیون و پانصد و شصت هزار دستگاه بوده است که این آمار استان بوشهر را در ردیف پرترددترین استان های کشور قرار داده است.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهرمدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در ایام طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال ۹۲ الی ۱۵ فروردین سال جاری پنج میلیون و پانصد و شصت هزار دستگاه تردد توسط ۴۲ دستگاه تردد شمار نصب شده درمحورهای ارتباطی استان ثبت شده است.
مهندس صفایی پرترددترین محورهای ارتباطی استان را به ترتیب چغادک – بوشهربا سیصد و شصت و پنج هزار و یکصد تردد و بوشهر- چغادک با تردد سیصد و چهل و پنج هزار و هفتصد و شصت و پنج دستگاه و برازجان- چغادک با دویست و پنجاه و دو هزار و یکصد تردد و چغادک-برازجان با دویست و سی و هفت هزار و یکصد و دوازده تردد را پرتردد ترین محورها معرفی نمود.
وی اضافه کرد : روز اوج تردد در نوروز امسال ۸ فروردین ماه با تردد سیصد و بیست و دو هزار و نهصد و نود وسیله نقلیه که نسبت به تردد در یک روز عادی ۹۱ در صد رشد داشته است. کل آمار ورودی به شهر بوشهر در بازه زمانی نوروزچهارصد و چهل و چهار هزار و هشتصد و چهل و هفت و کل آمار خروجی از شهر بوشهر چهارصد و بیست و پنج هزار و پانصد و پانزده میباشد .
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود : از نظر نوع وسیله نقلیه عبوری از استان، ۹۰ درصد تردد ها را وسایل نقلیه سبک و ۱۰ درصد را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده اند.
وی در ادامه بیان داشت : مرکز مدیریت راه های استان بوشهر در ایام طرح نوروزی به صورت شبانه روزی با اخذ و تحلیل اطلاعات از تجهیزات حمل ونقل هوشمند منصوب در جاده های استان مانند تردد شمارها، دوربین های نظارت تصویری، دوربین های ثبت تخلفات، سیستم تعیین میانگین سفر و … به صورت مداوم وضعیت ترافیکی استان را به مسافران و همچنین نهادهای ذی ربط گزارش می کرد و با هماهنگی بین این نهادها شاهد تردد روان در جاده های استان بودیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر