شما اینجا هستید

اخبار » سارقان حرفه‌ای باتری خودروهای سنگین در شهر بوشهر دستگیر شدند

سارقان حرفه‌ای باتری خودروهای سنگین در شهر بوشهر دستگیر شدند

خبر بندر:  فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سارقان حرفه‌ای باتری خودروهای سنگین در شهر بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش خبر بندر؛ سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده اظهار داشت: در راستای مقابله با جرایم مختلف در سطح شهرستان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد دستگیری مجرمان در زمینه‌های متعدد هستیم.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر و در پی وقوع چند فقره سرقت باتری خودروهای سنگین در شهر بوشهر، نیروی انتظامی با جدیت و با حساسیت بالایی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اقدامات واحدهای اطلاعات و عملیات کلانتری ۱۲ مصلی و ۱۴ تنگک بیان کرد:‌ با تحقیقات میدانی و جمع‌آوری اطلاعات لازم از سرقت‌های رخ داده یک نفر سارق به هویت «ح» در خیابان جمهوری در ساعت ۲۴ شناسایی شد.

وی با بیان اینکه چهار عدد باتری و یک دستگاه موتورسیکلت در منزل متهم کشف شد، افزود: همدست این متهم نیز به هویت «ک» در خیابان عاشوری شناسایی و دستگیر شد.

عربزاده با اشاره به اعتراف دو متهم تاکنون به بیش از ۳۵ فقره سرقت باتری خودروهای سنگین در خیابان‌های مختلف شهر بوشهر، بیان کرد: باتری‌های مسروقه از مغازه‌های مختلف در بوشهر، چغادک، عالیشهر و برازجان کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری شش نفر مالخر در جریان این پرونده، افزود: این سارقان باتری‌های مسروقه با ارزش ۱۵ میلیون ریال را در مغازه‌های باتری فروشی به قیمت دو میلیون ریال می‌فروختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر