شما اینجا هستید

هفته نامه صدای بندر » بیش از دوتن موادغذایی غیربهداشتی درنوروز دراستان بوشهر ضبط شد

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: دو تن و۳۷کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در ایام نوروز دراین استان ضبط و ۸۲ مورد تخلف نیز به مراجع قضایی ارجاع شده است.به گزارش ایرنا، مرتضی بحرانی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این میزان مواد غذایی در شرایط نامناسب ضبط و برای انجام آزمایش های لازم به آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر منتقل شده است.

وی اضافه کرد: ۲۶ اکیپ بهداشتی شامل قرنطینه، کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی شامل گوشت قرمز، ماهی، میگو، مرغ، تخم مرغ و سایر فرآورده ها از ۲۴ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ فعالیت خود را در سطح استان در دو شیفت کاری فعال بودند.

بحرانی اظهار کرد: در بازرسی های به عمل آمده در این طرح ۱۷ مورد نمونه برداری از محموله کشتارگاه های دام و طیور، مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی، رستوران ها و غذافروشی ها انجام و از ۹۱۸ مرکز عرضه، رستوران و کشتارگاه سه هزار و ۲۶۵ مورد بازدید شد.

وی بیان کرد: نظارت بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی بجد در دیگر ایام سال نیز انجام می شود و مجموعه دامپزشکی نسبت به تضمین سلامت مواد غذایی در جامعه حساسیت ویژه دارد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر