شما اینجا هستید

گناوه دات کام » افتتاح تالار بهزاد در بندر گناوه+تصاویر

خبر بندر: تالار بهزاد گناوه همزمان با هفته دولت و در روز عید غدیر با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی در گناوه افتتاح شد.

به گزارش خبر بندر به نقل از خبرنگار مهر، سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه در آئین افتتاح این تالار اظهار داشت: امروز همزمان با این عید بزرگ شاهد افتتاح این سالن به نام استاد بزرگ «بهزاد بهزادی» خیر و استاد گرامی هستیم.

وی افزود: امروز روز بزرگداشت دانایی و تقدیر از یک معلم عاشق است که من بر دستان ایشان بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

وی گفت: نام ریاضی در شهرستان گناوه با نام استاد بهزادی گره خورده است و کسانی که الفبای ریاضی آموخته‌اند در مکتب ایشان از استادی بوده اند که اسوه و الگو است و همه مردم این خطه بر او افتخار می کنند.

فرماندار گناوه با تبریک هفته دولت گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی نماد دموکراسی در کشور ما بود و رهبر انقلاب نیز در دیدار هیات دولت فرمودند که جلسه دیروز مجلس نمایش اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با ارائه گزارشی از پروژه‌هایی که در هفته دولت در شهرستان گناوه به بهره برداری رسید گفت: یکی از پروژه های بسیار خوب این هفته، پروژه سالن آمفی تئاتر استاد بهزادی بود که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با دستان توانای این استاد افتتاح شد.

پاکنژاد گفت: امروز پروژه مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان است نیز با حضور استاندار افتتاح می شود.

وی گفت: امروز همچنین با حضور استاندار شاهد افتتاح دو پروژه در بخش بهداشت ودرمان هستیم که مرکز ترمیم زخم در بیمارستان سوانح سوختگی و افتتاح ساختمان اداری بیمارستان امیرالمونین گناوه است.

وی از همه کسانی که در آماده کردن و افتتاح این پروژه ها همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در شهرستان گناوه همواره خیرین در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده اند و در بخش های مختلف یاری گر مسئولان بوده اند و هنرمندان و مردم شریف می توانند از این پروژه که به همت استاد بهزادی به بهره برداری رسید استفاده کنند.
عکس ها از علی احمدی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر