شما اینجا هستید

اخبار » مراسم بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی در گناوه برگزار شد

خبر بندر:  فرماندار گناوه گفت: از مسئولان وزرات ورزش و جوانان انتظار داریم به ورزشکاران معلول و جانباز این شهرستان که مقام ها و افتخار فراوانی نصیب کشور کرده اند، حمایت و توجه ویژه ای کنند.

به گزارش خبر بندر به نقل از  ایرنا، سید علی پاک نژاد روز سه شنبه در آیین بدرقه ورزشکاران اعزامی این شهرستان به رقابت های پاراآسیایی اندونزی افزود: مسئولان کشوری و وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع ارتقای سطح ورزش این شهرستان بویژه معلولان و جانبازان ورزشکار پارالمپیکی اهتمام ورزند.
وی گفت: یکی ازنیازهای ورزشکاران این منطقه احداث پیست تارتان است که باتوجه به گسترش ورزش دوومیدانی در جامعه ورزشی معلولان و جانبازان و بدست آوردن رتبه های برتر در سطوح بین المللی، باید مورد توجه مسئولان ورزش کشور و استان بوشهر قرارگیرد.
پاک نژاد اظهارداشت: ورزشکاران شهرستان در کاروان اعزامی تیم ملی به رقابت های پاراآسیایی اندونزی تنها با پشتکار و تلاش خود به عنوان نماینده ایران موفق به کسب سهمیه شدند.
وی گفت: ورزشکاران شهرستان گناوه در رویدادهای مهم و بین‌المللی جایگاه مناسبی کسب کرده و همیشه برای استان و ایران افتخارآفرین بوده اند که امیدواریم ورزشکاران اعزامی نیز افتخار آفرینی کنند.
فرماندارگناوه بیان کرد: نبود اسپانسر مالی، کمبود تجهیزات و امکانات از عمده مشکلات ورزشکاران این شهرستان است که در برطرف کردن آنها پیگیری و تلاش خواهد شد.
وی افزود: کمیته برنامه ریزی شهرستان در توزیع اعتبارات همواره به فصل ورزش نگاه خاصی داشته و در آینده نیز دریغ نخواهد شد.
پاک نژاد اظهارداشت: ستاد استقبال از ورزشکاران اعزامی این شهرستان به رقابت های پاراآسیایی در دستور کار اداره ورزش وجوانان قرار گیرد.
رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر گفت: ورزشکاران اعزامی این استان به رقابت های پاراآسیایی ۱۳ نفرند که هشت تن آنان از شهرستان گناوه هستند.
محمدرضا ابراهیم زاده اظهارداشت: ۲ تن از ورزشکاران اعزامی گناوه بانو هستند که برای اولین بار در سطح استان در یک میدان آسیایی حضور می یابند.
وی افزود: حضور ورزشکاران گناوه ای در این رقابت ها درحالی بدست آمده که برخی شهرستان ها و استان های دیگر نتوانستند حتی یک نماینده داشته باشند.
ابراهیم زاده گفت: ورزشکاران جانباز شهرستان گناوه تاکنون به عنوان نماینده ایران در میدان های مختلف بین المللی حضور و موفق به کسب مقام های برتر شدند که قهرمانی تیم فوتبال کم بینایان و نابینایان در کشور اسپانیا در امسال نمونه ای از آن است.
وی اظهارداشت: انتظار می رود با هدف قدردانی از تلاش این ورزشکاران و راهیابی به این رقابت ها، بدون درنظرگرفتن نتیجه ای مراسم استقبال در خورشان و منزلت آنها برگزار شود.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: این شهرستان دارای ورزشکاران مستعد و خلاق بویژه در رده جانبازان و معلولان است که در رقابت های بین المللی افتخارهای زیادی نصیب کشور کرده اند.
رحمان عمادی افزود: خرسندیم ورزشکاران جانباز و معلول این شهرستان با تلاش و پشتکار سهمیه ورودی به پاراآسیایی را کسب کردند و امیدواریم در این دوره نیز افتخارآفرینی کنند.
در پایان این نشست با اهدای جوایزی از سوی فرماندار از این ورزشکاران تقدیر بعمل آمد.
بازیهای پارا آسیایی ۲۰۱۸ از ۱۴ مهر در اندونزی آغاز و کاروان ایران با ۲۱۰ ورزشکار زن و مرد در ۱۳ رشته حضور پیدا می‌کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر