شما اینجا هستید

اخبار » استان بوشهر در تأمین دارو هیچ مشکلی ندارد

استاندار بوشهر با بیان اینکه مشکلی در تأمین دارو در استان وجود ندارد گفت: داروهای مورد نیاز به‌اندازه کافی در داروخانه‌های استان موجود است.

استان بوشهر در تامین دارو هیچ مشکلی ندارد

به گزارش  خبر بندر به نقل از تسنیم عبدالکریم گراوند  در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تأکید بر لزوم مقابله با گرانفروشی اظهار داشت: برخورد قاطع با گرانفروشان به‌ویژه کالاهای اساسی باید با همکاری تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود تا آرامش به بازار برگردد.

وی با تأکید بر تلاش مدیران برای آرامش و آسایش مردم در تامین مایحتاج آنان گفت: در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که همه باید کمک کنند و همه مدیران با جدیت در راستای آرامش و آسایش مردم گام بردارند و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در شرایط سخت مدیران  باید توان و تلاش خود را نشان دهند از همه مدیران  خواست در حوزه کاری خود جهادی فعالیت کنند و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

گراوند رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم را در اولویت برنامه کاری مدیران استان بوشهر دانست و تصریح کرد: این مقطع خاص را باید با مدیریت صحیح پشت سر گذاشته شود و باید شبانه‌روز برای مشکلات مردم، وقت بگذاریم و نباید فرصت‌ها هدر برود.

وی با بیان اینکه برخی گرانی‌ها  اجناس ناشی از ضعف مدیریت است گفت: مدیران مرتبط باید با تمام ظرفیت و جهادی فعالیت کنند تا مشکل گرانی‌ها کنترل و برطرف شود.

گراوند تشکیل منظم جلسات کارگروه تنظیم بازار در شهرستان‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: فرمانداران باید در عرصه تنظیم بازار از هیچ کوششی فروگذاری نکنند و بازار را به‌طور صحیح مدیریت کنند.

استاندار بوشهر با ابراز اینکه در استان بوشهر در تأمین دارو هیچ مشکلی  وجود ندارد خاطرنشان کرد: داروهای مورد نیاز به‌اندازه کافی در داروخانه‌های استان وجود دارد و هیچ مشکلی در تأمین و توزیع دارو نیست.

وی مهم‌ترین دغدغه موجود جامعه را تأمین امنیت و آرامش مردم دانست و تأکید کرد: برای تحقق این مهم از همه ظرفیت و قابلیت‌ها استفاده می‌شود و از مدیران تمام دستگاه‌ها درخواست می‌شود در تأمین امنیت و آرامش مردم شبانه‌روزی تلاش کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر