شما اینجا هستید

ویژه » امکان صدور ویزای عراق برای زائران اربعین در استان بوشهر فراهم شد
گروه : ویژه

امکان صدور ویزای عراق برای زائران اربعین در استان بوشهر فراهم شد

خبر بندر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امکان صدور ویزای عراق در استان بوشهر فراهم شد.

به گزارش خبر بندر به نقل از خبرنگار مهر، مجید خورشیدی  در دیدار هیئت کنسولی عراق در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و ارادت بالایی به ائمه اطهار(ع) دارند و شاهد شور و شوق بالای مردم در مراسم مربوط به ائمه هستیم.

وی به استقبال گسترده مردم استان بوشهر از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم اشاره کرد و ادامه داد: هر ساله در برنامه اربعین نیز شاهد استقبال و حضور گسترده و باشکوه مردم این استان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه پیاده‌روی بزرگ اربعین نمادی از اتحاد و وحدت مسلمانان ایران و عراق است خاطرنشان کرد: عاشقان سرور و سالار شهیدان نسبت به حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا توجه ویژه‌ای دارد.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان کشور عراق در برنامه‌ریزی و همکاری برای تسهیل در حضور مردم در کشور عراق بیان کرد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی پیگیری می‌شود، تسهیل صدور ویزا برای حضور مردم استان بوشهر در مراسم اربعین حسینی است.

خورشیدی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل ویزای زائران بوشهری در دیگر استان‌ها صادر می‌شود، اضافه کرد: امسال امکان صدور ویزا در مرکز استان فراهم شده است و در این راستا با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر دفتر صدور موقت ویزا در استان بوشهر دایر می‌شود.

وی با اشاره به استقرار اعضای کنسولی عراق در استان بوشهر به منظور ثبت‌نام برای صدور ویزای مراسم اربعین حسینی افزود: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد لغو ویزای بین دو کشور ایران و عراق باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر