شما اینجا هستید

اخبار » فعالیت ۲۰۰ خادم افتخاری مساجد بوشهر در موکب زائر حسین ریزی

فعالیت ۲۰۰ خادم افتخاری مساجد بوشهر در موکب زائر حسین ریزی

خبر بندر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از فعالیت ۲۰۰ خادم افتخاری مساجد بوشهر در موکب زائر حسین ریزی خبر داد.

به گزارش خبر بندر؛حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور  در نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: در راستا برپایی موکب‌ها در مسیر زائران پیاده‌روی اربعین تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست موکب زائر حسین ریزی و شهدای مدافع حرم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه شهر خرمشهر ویژه پذیرایی و اسکان از زائرین ایام اربعین حسینی آماده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: مدیریت مجموعه ۱۱ هکتاری زائر سرای زائر حسین ریزی با همکاری اوقاف استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان و پشتیبانی می‌شود.

وی با اشاره به پذیرایی از ۱۳ هزار نفر در روز در این موکب در قالب نهار، شام و میان وعده، اضافه کرد: ۲۰۰ خادم افتخاری مساجد بوشهر در موکب زائر حسین ریزی به ارائه خدمات به زائران حسینی می‌پردازند.

اسماعیل‌پور از برپایی خیمه گاه حسینی به منظور اقامه نماز جماعت و استقرار روحانیون شبکه تبلیغی خبر داد و افزود: برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به شبهات و نصب نرم افزارهای ادعیه بخشی دیگر از خدمات این موکب فرهنگی و خدماتی درون مرزی در مرز شهر خرمشهر است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر ادامه داد: ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و هشت چشمه حمام در جوار موکب شهدای مدافع حرم برای اسکان هزاری نفری این مجموعه ایجاده شده است./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر