شما اینجا هستید

اخبار » ۱۳۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در بندر بوشهر کشف شد+تصاویر

خبر بندر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۱۳۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش ۷.۸ میلیارد ریال در بندر بوشهر کشف و توقیف شد.

135 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در بندر بوشهر کشف شد+تصاویر

به گزارش خبر بندر؛ سیاوش ارجمندزاده  در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا و سوخت اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم اداره کل بنادر و دریانوردی مبارزه با قاچاق است که در این راستا اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

وی از کشف سوخت قاچاق در محوطه بندر بوشهر خبرداد و تصریح کرد: تعداد ۶ دستگاه کانتینر ۴۰ فوتی حاوی بشکه‌های ۲۲۰ لیتری به محتویات آنها مظنون و بلافاصله با حضور فرمانده و معاون قضایی یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهربا دستور قاضی تمامی کانتینرها با ظن قاچاق سوخت توقیف و در تحت نظر قرار گرفت .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرافزود: با تحقیق از ترخیص‌کاران کالای مکشوفه  و بررسی اسناد کالا و کانتینرها مشخص شد محموله هر ۱۲ کانتینر با نام تجاری منو اتیلن گلیکول ماده شیمیایی و غیر نفتی در قالب ۳ کوتاژ به گمرک بوشهر اظهار شده است .

ارجمندزاده از کشف ۱۳۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق از این محموله خبرداد و افزود: با بررسی‌های انجام شده و نمونه برداری از این محموله ۱۳۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد:شرکت متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شد./ تسنیم

انتهای پیام/م

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر