شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تولیدات فرهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد

خبر بندر:معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با تأکید بر تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: تولیدات فرهنگی سازمانهای مردم‌نهاد استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبر بندر:محمد مظفری در مراسم افتتاح دو نمایشگاه عکس سربازان کوچک امام حسین(ع) و تن‌پوش‌های عاشورایی با گرامیداشت اربعین حسینی اظهار داشت: حماسه عاشورا و اربعین حسینی نماد اقتدار و عزت مسلمانان است که تبلور این حماسه در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلای معلی متجلی می‌شود.

وی سمن‌ها را بازوی اجرایی مسئولان اجرایی  دانست و افزود: امروز برای توسعه فرهنگی در جامعه باید به سازمان‌های مردم‌نهاد توجه ویژه کرد.

مظفری با تأکید بر حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد ابراز کرد: امروز بیش از همیشه باید برای توانمندسازی سازمانهای مردم‌نهاد برای توسعه فرهنگی جامعه توان بگذاریم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با تأکید بر تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: توانمندسازی سازمانهای مردم‌نهاد استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه “در حوزه مد و لباس در سالهای گذشته کمتر وقت و توان گذاشته‌ایم” اضافه کرد: بی‌توجهی به سرمایه‌گذاری در حوزه مد و لباس سبب شده مصرف کننده ایده‌های دیگران باشیم.

مظفری برپایی نمایشگاه تن‌پوش‌های عاشورایی را حاصل ایده‌های نو در حوزه کارآفرینی دانست و اعلام کرد: خروجی این ایده و کارآفرینی در توانمندسازی بانوان و تولید کالای ملی مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به برپایی دو نمایشگاه عکس سربازان کوچک امام حسین(ع) و تن‌پوش‌های عاشورایی در گناوه بیان کرد: بیش از ۱۸ قطعه عکس از کوثر مظفری و محمد فرخی‌نیا و ۲۰ نمونه تن‌پوش از آمنه فروردین در این نمایشگاه تا دهم آبان در گالری تالار بهزاد گناوه به‌نمایش در آمده است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر