شما اینجا هستید

اخبار » استاندار،معاونین استاندار و فرمانداران استان از گرفتن یارانه انصراف دادند
گروه : اخبار

استاندار بوشهر گفت: باتوجه به تاکید رییس جمهوری مبنی بر انصراف سرپرستان خانوار برخوردار، از دریافت یارانه، استاندار، معاونان استانداری و فرمانداران شهرستان های این استان از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند.
به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز سه شنبه در نشست هماهنگی با مسوولان اجرایی طرح هدفمندی یارانه ها در استان بوشهر اظهار کرد: ثبت نام مرحله دوم یارانه ها از بیستم فروردین به مدت ۱۰ روز اجرایی می شود که لازم است کسانی که نیاز به این یارانه ندارند از ثبت نام خودداری کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که احساس می کنند وضعیت معیشتی مناسبی دارند از ثبت نام در مرحله دوم پرهیز کنند چون دراین مرحله اگر مشخصات درخواستی اشتباه ثبت شود و پس ازآن برای مجریان اثبات شود، نه تنها مبلغ دریافتی بایستی برگردانده شود بلکه افراد سه برابرآن مبلغ نیز جریمه می شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به این که مرحله دوم یارانه اثرات تورمی کمی دارد تصریح کرد: در مرحله نخست هدفمندی یارانه ها قیمت ها تا پنج برابر افزایش یافت در حالی که در مرحله دوم بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش قیمت ها پیش بینی شده است.

سالاری اظهارکرد: با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها رشد اقتصادی در کشور افزایش و هزینه درمان بشدت کاهش می یابد زیرا بخش عمده ای از هزینه درمان را دولت پرداخت می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر