شما اینجا هستید

اخبار » گرگی پور رییس هیئت ورزش های ناشنوایان استان بوشهر شد

 

خبر بندر: در مجمع انتخابات هیات ورزش های ناشنوایان استان بوشهر که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ، سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان و اعضای مجمع برگزارشد منصور گرگی پور با ۱۴ رای اعضای مجمع بعنوان رئیس جدید این هیات به مدت ۴ سال انتخاب شد.
به گزارش خبر بندر؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این هیات یکی از هیاتی های است که اداره کل ورزش و جوانان استان توجه ویژه ای دارد.
احمد بهروزیان فرد افزود: هیات های ورزش های ناشنوایان ، هیات کم بینایان و نابینایان و هیات جانبازان و معلولین سه هیاتی هستند که با توجه به مدال آوری و قهرمان پروری ورزشکاران این رشته ها مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفتند.
وی اضافه کرد در این هیات ما در رشته های کاراته مردان ، فوتبال و فوتسال بانوان ملی پوش داشتیم که مهم ترین مدال المپیک ناشنوایان با نام زنده یادسید امیر دانیالی ورزشکار بوشهری به ثبت رسید. و هم اکنون محمد شایان ورزشکار هم استانی عضو ثابت تیم ملی ناشنوایان در رشته کاراته است.
وی اضافه کرد نیاز است این هیات در تمامی شهرستان های استان با توجه به پتاسیل خوب ورزشکاران در این رشته راه اندازی شود.
در این ایین سر پرست فدراسیون ورزش ناشنوایان به ۱۷ انجمن این فدراسیون اشاره کرد و افزود: با توجه به بودجه ۲/۵ میلیارد تومانی فدراسیون این اعتبار سهم ناچیزی از نیاز های هیات های استانی را برطرف خواهد کرد.
حسن سلگی افزود: از هم اکنون هیات ها بدنبال جذب اسپانس و منابع مالی باشد.
وی اضافه کرد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشور تایلند در بهمن ماه و اولین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل جهان در کشور استونی از مهم ترین رویدادهای پیش روی فدراسیون در سال ۹۷ است.
سلگی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه چند نفر از اعضای مجلس شورای اسلامی عضو هیات رئیسه فدراسیون هستند قول مساعد دادند که اعتبار این دو اعزام به مسابقات برون مرزی تامین شود.
وی درپایان گفت: از هم اکنون هیات های استانی برای عضویت تیم ملی در این دورشته تلاش کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر