شما اینجا هستید

اخبار » وضعیت آبگرفتگی بوشهر زیبنده نیست

وضعیت آبگرفتگی بوشهر زیبنده نیست/ لزوم جلوگیری از تکرار مشکلات

خبر بندر:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وضعیت آبگرفتگی بوشهر زیبنده مردم این شهر نیست و باید تلاش شود شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.

به گزارش خبر بندر؛ مجید خورشیدی  در بازدید از آبگرفتگی معابر در بوشهر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی‌های امروز شاهد وقوع آبگرفتگی در برخی از نقاط بوشهر بودیم که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از خیابان‌ها و کوچه‌های بوشهر، خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان شهری و استانی بازدیدهایی را در سطح شهر داشتیم و برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی شد.

خورشیدی با اشاره به اینکه شهروندان در خیابان‌ها و معابر مرکزی و برخی از محلات گرفتار آب گرفتگی بودند افزود: این وضع زیبنده بوشهر و مردمان خوب آن نیست و باید در ادامه تدابیر خوب و کارآمد گذشته، تدابیر فوری بیشتری بعمل آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: برای حل مشکل آبگرفتگی از دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری بوشهر، حمل و نقل و راهداری، هلال احمر، مدیریت بحران و … کمک خواستیم.

وی ادامه داد: از مدیریت بحران خواستم تا روز شنبه اقدامات دستگاه‌های مختلف در این زمینه را بررسی کرده و ضمن آسیب شناسی، ترتیبی اتخاذ کنند که در بارندگی‌های بعدی چنین صحنه‌هایی تکرار نشوند.

خورشیدی اضافه کرد: در جریان بازدید، تلاش‌های کارگران و کارکنان زحمتکش شهرداری، حمل و نقل و راهداری و هلال احمر که برای رفع مشکلات مردم همت گماشته بودند عیان بود و در خور تقدیر بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر