شما اینجا هستید

اخبار » طرح کیوسک فرهنگی در محلات حاشیه ای شهرهای استان بوشهر اجرا می شود

 

خبر بندر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده طرح کیوسک فرهنگی در محلات و مناطق حاشیه نشین و کمتر توسعه یافته و بحرانی شهرهای استان بوشهر با همکاری شهرداری ها  اجرا می شود.

به گزارش خبر بندر،عباس برزگرزاده در نشست با تشکل های مردم نهاد شهرستان گناوه گفت: در جهت افزایش و تقویت نشاط اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهری و آموزش های فرهنگی کیوسک های فرهنگی در این مناطق مستقر می گردد.

وی افزود: نبود مراکز فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهری و عدم ارائه خدمات فرهنگی مناطق حاشیه نشین شهر متاسفانه شهروندان این مناطق را در معرض آسیب های شدید اجتماعی قرار داده که می طلبد همه دستگاه های مرتبط برنامه ریزی مناسب برای ایجاد زیر ساخت های فرهنگی در این مناطق انجام دهند.

دکتر برزگرزاده با اشاره به اینکه کیوسک فرهنگی، طرحی فرهنگی، اجتماعی است که با مشارکت سازمان های مردم نهاد در تعدادی از شهرهای استان بوشهر برگزار خواهد شد، افزود اجرای برنامه های فرهنگی و هنری،آموزش خانواده هاایجاد بستر مناسب برای ارائه کالاهای فرهنگی و تلاش برای گسترش فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف این طرح می باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر