شما اینجا هستید

اخبار » فعالیت اورژانس هوایی استان بوشهر آغاز شد

 

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: فعالیت اورژانس هوایی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم دادجو در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با اشاره به استقرار پایگاه امداد هوایی استان بوشهر اظهار داشت: اولین پروازهای اورژانس هوایی استان انجام شد و بیماران از خارگ اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در اربعین حسینی به صورت زمینی و هوایی تیم اورژانس استان بوشهر اعزام شدند که ۷۷ مامویت زمینی و هشت ماموریت هوایی انجام شد.

مدیرعامل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به تامین داروی مورد نیاز در ایام اربعین بیان کرد: برای برگزاری برنامه‌های اربعین سال آینده نیز از هم‌اکنون آماده هستیم.

خدمات دهی ۱۲۰۰ اتوبوس

مدیرکل راهداری استان بوشهر نیز اظهار داشت: بیشترین میزان اعزام زائران با ناوگان اتوبوسی انجام شد و با آمادگی مناسبی به استقبال اربعین حسینی رفتیم.

حمیدرضا علم افزود: زائران با بهترین ایمنی و کمترین هزینه اعزام شدند و شرکت‌های اتوبوسی ما با هزینه‌های پائینی اقدام به جابجایی مسافران کردند و تخفیف‌هایی را نیز ارائه کردیم.

وی با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل، ادامه داد: اکیپ‌های راهداری نظارت مستمر داشتند و پایگاه‌هایی را مستقر کردیم تا بهترین ایمنی در مسیر ایجاد شود.

مدیرکل راهداری استان بوشهر افزود: برای مسیر برگشت نیز هماهنگی لازم انجام شد. ۶۰۰ اتوبوس در مسیر رفت فعالیت کردند و در مسیر برگشت نیز ۶۱۲ اتوبوس فعالیت کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر