شما اینجا هستید

اخبار » جشنواره مسابقات ورزشی مدارس شهرستان گناوه برگزار شد

جشنواره مسابقات ورزشی مدارس شهرستان گناوه برگزار شد

خبر بندر: جشنواره مسابقات ورزشی مدارس شهرستان گناوه با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش خبر بندر؛ اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش گناوه در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی مدارس شهرستان گناوه گفت: به دنبال حضور حداکثری دانش آموزان در مسابقات ورزشی با بالاترین کیفیت هستیم.

وی افزود: با اجرای جشنواره‌ها، مسابقات دانش آموزی و مسابقات درون مدرسه‌ای سعی بر آن داریم که کم تحرکی دانش آموزان را رفع و شور و نشاط را به انها تزریق کنیم.

احمدی اظهار داشت: مسابقات کبدی و بسکتبال سه نفره برای اولین سال در تقویم ورزشی مدارس گنجانده شده است و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

غلامرضا خدری کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه گفت: جشنواره کبدی مقطع ابتدایی پسران با حضور ۱۵ مدرسه و ۱۵۰ دانش آموز بصورت باشکوهی برگزار شد که حضور این تعداد دانش آموز در مسابقات کبدی در سطح استان بی نظیر بوده است.

وی افزود: در پایان جشنواره مدارس سلمان فارسی با مربیگری محمد دشتی، شهید حر خسروی با مربیگری امید دیلمی و امام حسن مجتبی با مربیگری احسان خضراب و شهید ثقفیان با مربیگری سید محمد موسوی بعنوان تیم های دارای استعداد برتر معرفی شدند.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: مسابقات کبدی متوسطه اول با شرکت ۹ تیم و حضور ۹۰ دانش آموز در سالن ورزشی مدرسه علامه حلی برگزار شد که در پایان مدارس مدارس شهید فروتن با مربیگری عبدالحسین کشتکار، مدرسه حضرت امیر با مربیگری عبدالهی و مدرسه شهید خدر زاده با مربیگری رضا حسینی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره متوسطه اول دختران با شرکت مدارس عصمتیه، ۲۲ بهمن، جنت، پیش تازان دانش و حضرت زینب برگزار شد که مدرسه ی ۲۲ بهمن با مربیگری زیبا موسوی، مدرسه ی حضرت زینب (س) با مربیگری زهرا احمدی و مدرسه ی عصمتیه با مربیگری زهرا سیفی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین مدرسه ی غیر دولتی پیشتازان دانش با مربیگری محبوبه زارع تیم اخلاق مسابقات شناخته شد.

خدری بیان داشت: جشنواره کبدی مقطع ابتدایی دختران با شرکت هشت مدرسه و حضور ۸۰ دانش آموز برگزار شد که در پایان آموزشگاه حضرت رقیه با مربیگری معصومه بهمنیاری مقام اول، آموزشگاه غیردولتی دانا با مربیگری فروزان بهرسی مقام دوم و مقام سوم مشترک به آموزشگاههای زهره و معرفت با مربیگری الهه یوسف زاده رسید و همچنین داوری مسابقات را خانم ها مریم مرادی، کبری عبداله پور، زیبا مرادی و الهام سیفی بر عهده داشتند.

وی گفت: مسابقات کبدی مقطع متوسطه اول با شرکت هشت تیم برگزار شد که در پایان آموزشگاه عصمتیه با مربیگری زهرا سیفی، آموزشگاه شمیم دانش با مربیگری فروزان بهرسی و آموزشگاه سیزده آبان با مربیگری خانم مرادی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین داوری مسابقات را خانم ها معصومه بهمنیاری، الهه یوسف زاده، کبری عبداله پور و صغری غلام زاده بر عهده داشتند.

خدری افزود: از صادق عبدالهی، صغری غلام زاده، زهرا سیفی مسئولین انجمن های ورزشی و همچنین از سیمین عالی زاده که داوری مسابقات بسکتبال را بر عهده داشت سپاسگزار و قدردانی می کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر