شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۲۵۰ جلد سند روستایی در گناوه صادر شد
گروه : سرخط خبرها

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: ۲۵۰ جلد سند برای منازل روستایی در این شهرستان درسال گذشته صادر و به مالکان تحویل شد.
علی افرند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی افزود: از ابتدای برنامه سوم توسعه تاکنون این نهاد با همکاری اداره ثبت اسناد واملاک این شهرستان سه هزار و ۸۰۰ جلد سند روستایی صادر و به مالکان تحویل داده است.

وی بیان کرد: سند دار کردن اماکن روستایی باتوجه به طرح توسعه و ساخت وسازهای جدید در برخی روستاها، ازسوی این نهاد در دست اجراست.

وی گفت: این نهاد در بازسازی ۱۲۵ واحد مسکونی آسیب دیده در شنبه شهرستان دشتی بوشهر که بر اثر زلزله سال ۹۲ تخریب شده بودند، مشارکت و حضوری فعال داشته است.

افرند به دیگر فعالیت های این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و افزود: دراین مدت به ۱۵۶ نفر تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی هرکدام به میزان ۱۲۵ میلیون ریال و تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی به ۴۰ نفر براساس هر نفر ۲۰ میلیون ریال پرداخت شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: تهیه وتصویب طرح هادی در هفت روستای این شهرستان شامل مال خلیفه، مال قاید، پوزگاه، جزیره شمالی ، بینک و احمد حسینی انجام شده است.

وی اظهارکرد: اجرای طرح هادی در ۱۷ روستای این شهرستان درحال اجراست که مال قاید ۷۵ درصد، جزیره شمالی ۵۵ درصد، جزیره جنوبی ۳۰ درصد و محمدصالحی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی مبادله موافقتنامه آنان انجام که با اختصاص اعتبار، عملیات اجرایی آنان آغاز خواهدشد.

افرند گفت:پروژه احداث بوستان روستایی در روستاهای مال قاید، محمدصالحی، چهارروستایی محمدی و جزیره شمالی در برنامه کاری قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر