شما اینجا هستید

اخبار » ارتقای کیفی حمل و نقل شهری در شهرهای استان بوشهر

ارتقای کیفی حمل و نقل شهری در شهرهای استان بوشهر

خبر بندر:مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: ناکارآمدی نظام حمل و نقل شهری پیامدهای منفی اقتصادی،اجتماعی و عوارض محیطی به دنبال دارد.

به گزارش خبر بندر؛ سید موسی موسوی عصر  در نشست هم اندیشی متخصصین حوزه حمل و نقل و ترافیک به مناسبت روز ملی حمل و نقل اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر شهروندان مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و همه ما موظف هستیم ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی، نسبت به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به مردم در نقاط شهری و روستایی استان اهتمام ورزیم.

وی ضمن  اشاره به پیامدهای منفی ناشی از ناکارآمدی نظام حمل و نقل، ترافیک را زاییده برنامه‌های غیر اصولی در حوزه‌های شهرسازی و حمل و نقل دانست.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر بر رعایت ضوابط و اصول فنی در حوزه های فوق تاکید کرد و گفت: بدون تردید، رعایت اصول فنی موجبات موفقیت در اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.

وی ابراز داشت: به منظور ارتقا کیفی حوزه حمل و نقل و بهبود ترافیک شهرهای استان چند موضوع را پیگیری و اجرایی خواهیم کرد.

موسوی تاکید کرد: ابلاغ عضویت تعدادی از اعضای هیئت علمی و مدرسین دانشگاه‌ها با تخصص حمل و نقل و ترافیک در کمیته فنی شورای ترافیک استان و همچنین بکار گیری کارشناسانی با تخصص حمل و نقل و ترافیک در شهرداری‌های استان از مهم‌ترین این موضوعات هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر