شما اینجا هستید

احداث پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر

خبر بندر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از احداث پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبر بندر؛ یلدا دارابی  در بازدید از پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی وضعیت اجرای درمانگاه تامین اجتماعی جم را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: احداث این درمانگاه از ابتدای سال جاری‌ آغاز شده است و امیدواریم تا یک سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر توسعه خدمات‌دهی به جامعه هدف را یکی از مهمترین اولویت‌ها دانست و ادامه داد: بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات دهی به بیمه‌شدگان خواهد داشت.

وی از احداث پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: احداث سه مرکز درمانی شامل درمانگاهای تامین اجتماعی خورموج و جم و همچنین پلی کلینیک برازجان در دست اجرا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه احداث دو مرکز درمانی دیگر را نیز در دستور کار داریم افزود: مقدمات و شرایط لازم برای آغاز احداث درمانگاه‌های دیلم و دلوار نیز فراهم شده است.

دارابی از صدور مجوزهای لازم برای گسترش و تنوع خدمات در مراکز درمانی تامین اجتماعی در عسلویه و برازجان خبر داد و افزود: توسعه خدمات در این مراکز از اقدامات اولویت‌دار سال جاری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر