شما اینجا هستید

اخبار » طرح ممیزی املاک و پرداخت عوارض نوسازی وپسماند شهرداری گناوه شروع به کار کرد

صدای بندر:طرح ممیزی املاک و پرداخت عوارض نوسازی و پسماند شهرداری گناوه آغاز شد.
به گزارش صدای بندر؛شهردارگناوه به عنوان یک شهروند گناوه ای با پرداخت بدهی عوارض مسکن خود رسما این طرح را افتتاح نمود.
وی در مراسم آغازین این طرح گفت یکی از برنامه های ما ایجاد در آمد پایدار برای شهرداری است لذا برنامه ممیزی املاک را در شهرداری اجرا کردیم یعنی همه املاک مسکونی وتجاری را شنا سایی کردیم تابتوانیم برای پخش قبوض عوارض سالیانه ،نوسازی و عوارض پسماند اقدام کنیم .
ماشاالله احمدی عنوان کرد از فواید این طرح کمک به پویایی وفعالیت موثرتر شهرداری و همچنین انباشته نشدن عوارض چند ساله و به دنبال آن سختی پرداخت برای شهروندان است.
آقای احمدی عنوان کرد شهرداری گناوه از سه شهرداری پیشرو در اجرای این طرح است از این رو قبوض عوارض وبهای خدمات بیست هزار واحد مسکونی وتجاری بصورت الکترونیک صادر گردیده است وتا پایان دیماه توزیع میگردد و صدور توزیع مابقی املاک نیز در برنامه کاری این شهرداری قرار دارد.
وی یاداور شد کسانیکه که تا پایان سال نسبت به واریز عوارض خوداقدام نمایند شامل تسهیلات و معافیت های ویژه خواهند شد .
این بخشودگی ها شامل بخشودگی کامل بهای خدمات پسماند تا قبل از سال ۱۳۹۶ وبخشودگی جرائم نوسازی تا پایان سال ۱۳۹۵ خواهد بود.
شهردارگناوه گفت جوایز نفیسی از جمله یک دستگاه خودرو در نظر گرفته شده که به مشتریان خوش حسابی که تا پایان سال بصورت داوطلبانه اقدام به تسویه بدهی خود نمایند در فروردین ماه قرعه کشی واهدا خواهد شد.
وی درادامه اظهار داشت در مدت فعالیتم در شهرداری بندر گناوه، تامین اعتبار وبرنامه ریزی، کاهش تعهدات شهرداری، تلاش جهت حل وفصل مشکلات مردم، حمایت از پرسنل زحمت کش شهرداری، اجرای قانون صیانت از حقوق شهروندان ور عایت صرفه وصلاح شهرداری را برای خود ومسئولین دوائر مختلف شهرداری الزام اور دانسته ام ودر خصوص شفاف سازی وپاسخ گویی وحسن تعامل با شورا وشهروندان وتکریم ارباب رجوع توصیه جدی کرده ام
.
در ادامه ابوذر حیدری مسئول واحد نوسازی وممیزی املاک شهرداری گناوه گفت با توجه به آغاز اجرای قانون نوسازی و عمران شهرداری و آئین نامه اجرای بهای خدمات پسماندو سایر دستور العملهای مربوطه ، تسهیلات ومعافیت های ویژه ای بر روی قبوض اعمال شده که هزینه مالکین به یک سوم کاهش یابد
حیدری در ادامه گفت در حال تهیه وبهنگام سازی بانک اطلاعات، کد پستی، پلاک آبی و نوسازی تابلوهای معابر سطح شهر میباشیم که تا پایان سال جاری نسبت به نصب تابلوهای کلیه معابر سطح شهر ونصب پلاک تلفیقی و کد پستی وپلاک آبی و کد نوسازی اقدام میگردد.
در این مراسم همچنین از خانم قدمی روشن به عنوان یکی از خوش حساب ترین شهروندان گناوه ای تقدیر شد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از پرسنل واحد نوسازی وممیزی املاک تقدیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر