شما اینجا هستید

اخبار » آغاز طرح استانی کاروان نشاط و امید انقلاب

طرح ملی کاروان نشاط و امید در روستای پوزگاه گناوه گشایش یافت

گناوه-ایرنا- طرح ملی کاروان نشاط و امید ویژه روستاهای استان بوشهر بمناسبت سالروز چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از روستای پوزگاه بندرریگ شهرستان گناوه عصر چهارشنبه در آیینی باحضور گسترده مردم این روستا و مسئولان استانی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، معاون دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این آیین گفت: طرح سراسری کاروان نشاط و امید در ۱۰ شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود که در هر شهرستان ۲ روستای هدف میزبان این کاروان هستند و برنامه‌های متنوعی اجرا می شود.
محمد مظفری افزود: راه‌اندازی یونیت‌های سیار دندانپزشکی رایگان و سایر خدمات بهداشتی و درمانی ، برپایی غرفه مشاوره خانواده، شنوایی سنجی و بینایی سنجی در قالب این طرح ارائه می‌شود.
وی یادآورشد: برپایی نمایشگاه عروسکی، رفه کودک، اجرای موسیقی محلی، قصه گویی و نقالی کودکان و نوجوانان، اجرای تئاتر خیابانی، معرفی کتاب و مسابقه از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این کاروان در روستاهای هدف انجام می‌شود.
مظفری اظهارداشت: تعدادی از غرفه‌ها با همکاری اداره کل بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.
وی بااشاره به اینکه در اجرای برنامه های هنری از هنرمندان همان شهرستان به همراه خدمات ادارات استفاده می شود افزود: امیدواریم چنین برنامه های شاد وبانشاط هر ماه در سطح شهر و روستاهای استان بوشهر برگزار تا به یک فرهنگ تبدیل شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: همه باید دست بدست دهیم تا شادی و رفاه و آسایش را در سراسر کشور بخصوص استان بوشهر و شهرستان گناوه فراهم کنیم.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری با تقدیر از خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه انتخابیه افزود: در طول دوران انقلاب خدمات گسترده ای به مردم ایران بخصوص در روستاها ارایه شده که به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران ستمشاهی رژیم پهلوی نیست.
وی اظهارداشت: یکی از مشکلات روستای پوزگاه آنتن دهی تلفن همراه بود که با پیگیری های بعمل آمده به زودی با نصب یک دستگاه آنتن تقویت کننده در روستای چهار روستایی برطرف می شود.
فرماندارگناوه هم گفت: در دوران ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی بخصوص دولت تدبیر و امید اتفاقات مهمی در این شهرستان بخصوص در روستاها صورت گرفته است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: در برهه کنونی که دشمنان بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند برنامه های نشاط آور و شاد نیاز جامعه است که در دولت به این مقوله توجه جدی شده و راه اندازی کاروان نشاط و امید بخشی از آن است.
وی اظهارداشت: از مجموع ۲۰ روستای هدف استان بوشهر ۲ روستای این شهرستان شامل پوزگاه در بخش ریگ و چاهبردی از بخش مرکزی است.
مردم این روستا از راه اندازی این کاروان ابراز رضایت و استقبال خوبی کردند و خواستار تداوم چنین برنامه هایی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر