شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح اولین مرکز جامع توانبخشی دولتی در استان


خبر بندر: سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آغاز ساخت محل پرواز بالگرد امدادی در ۳ نقطه خبر داد.

۵ پروژه عمرانی هلال احمر در استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبر بندر؛حسین درویشی در نشستی خبری اظهار داشت: افتتاح ساختمان آموزش، امدادرسانی و مرکز فرماندهی عملیات امدادی شهر بوشهر در محله تنگک با اعتبار ۱۵.۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی بیان کرد: این مرکز دارای تیم واکنش سریع، تیم سگ های تجسس و مرکز فرماندهی امداد و نجات است، همچنین پد نشست و برخاست بالگرد نیز در این محل کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: مرکز جامع توان‌بخشی هلال احمر بوشهر با اعتبار ۸.۹ میلیارد ریال ساخته شده که دارای مرکز شنوایی سنجی، بینایی سنجی، روانشناسی، فیزیوتراپی با تجهیزات مدرن و پزشکان و کارشناسان متخصص است.

به گفته درویشی، این تنها مجموعه کامل توانبخشی استان است و با تعرفه دولتی به مردم خدمات رسانی می کند.

وی ادامه داد: سوله امدادی دشتی، ساختمان آموزش و امداد شهرستان دیلم و ساختمان امداد و نجات کوهستان در خائیز تنگستان از پروژه افتتاحی دیگر در دهه فجر می باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آغاز ساخت محل پرواز بالگرد امدادی در ۳ نقطه خبر داد و بیان کرد: یک مورد در جاده ساحلی بوشهر-گناوه نزدیک بندر ریگ، مورد دیگر در تنگک بوشهر و گزینه سوم نیز در حال جانمایی هستیم.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کانکس های بین جاده ای و امدادی و جایگزینی ساختمان از اهداف ما بوده، اظهار داشت: اکنون فقط یک کانکس در مسیر روستای شیرینو عسلویه داریم.

تیم واکنش سریع فعلا در مرکز استان

درویشی درخصوص سوالی پیرامون فعالیت تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر اظهار داشت: تیم واکنش سریع بصورت شبانه روزی در تیم های ۵ نفری در شهر بوشهر فعالیت دارند که همه آموزش های تخصصی در زمینه امداد و نجات سریع در زمان حوادث را فراگرفته اند.

وی افزود: در برنامه بعدی قرار است این تیم ها در شهرستان های بالای ۲۰۰ هزار نفر نیز مستقر شوند.

هنوز مدیر جدید برای هلال احمر استان تعیین نشده

مدیر جمعیت هلال احمر استان درخصوص انتصاب وی به همین سمت در فارس و سوالی پیرامون اینکه مدیر جدید برای بوشهر تعیین نشده؟ اظهار داشت: سرپرستی هر دو استان دشوار است، ولی هنوز درخصوص مدیر جدید برای جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصمیم گیری نشده است./ خلیج فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر