شما اینجا هستید

اخبار » اعتراف ۲۸ میلیاردی باند سارقان طلاجات گناوه


خبربندر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اعضای دستگیر شده باند ۳ نفره سرقت طلاجات منزل در شهر گناوه به ۲۸ میلیارد ریال سرقت طلاجات و اشیاء قیمتی اعتراف کردند.

به گزارش خبر بندر؛ سردار خلیل واعظی گفت: ماه گذشته ۳ نفر اعضای باند سرقت طلاجات منزل در شهر گناوه دستگیر شدند و به حدود ده میلیارد ریال سرقت از منازل شهروندان گناوه ای اعتراف کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه کارآگاهان پلیس سرقت هایی با ارزش مبالغ بیشتر توسط این باند را احتمال می دادند، پس از هماهنگی با مقام قضایی، با بررسی های دقیق میدانی صحنه های سرقت، جمع آوری مدارک و مستندات،  موفق شدند سرقت های بیشتری را که توسط این باند انجام شده بود کشف کنند.

سردار واعظی بیان داشت: سارقان پس از مواجه با مدارک و مستندات دقیق، مجبور به اعتراف شدند و به ۱۵ فقره سرقت منزل با ارزش ۲۸ میلیارد ریال در شهر گناوه اعتراف کردند.

به گفته سردار واعظی، این افراد که ساکن استان های همجوار هستند، با تشکیل باند تلفیقی سوژه های سرقت خود را از واحدهای مسکونی شیک و خالی از سکنه انتخاب می کردند و در ایام تعطیل و ساعت های ابتدایی شب که ساکنان منازل احتمال کمتری برای وقوع سرقت می دادند، با روش تخریب درب و گاوصندوق در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء قیمتی می کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر علت موفقیت سارقان را رها کردن منزل بدون گماردن فرد مراقب، نگهداری طلاجات و اموال با ارزش در منزل و در اتاق خواب در حجم زیاد و عدم انتقال اموال با ارزش از جمله طلاجات به صندوق امانات بانک ها توسط افراد مالباخته بیان کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر