شما اینجا هستید

اخبار » اختتامیه طرح ملی کاروان نشاط و امید دراستان بوشهر برگزارشد

خبر بندر: طرح ملی کاروان نشاط و امید ویژه روستاهای استان بوشهر که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از روستای پوزگاه بندرریگ شهرستان گناوه آغاز شده بود در آیینی در روستاهای حصار و سیاهمکان شهرستان دیلم پایان یافت.

به گزارش خبر بندر؛ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در آیین اختتامیه این طرح در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح در ۲۰ روستای استان بوشهر راه اندازی و اختتامیه آن در شهرستان دیلم برگزار شده است.
عباس برزگرزاده افزود: در این کاروان یونیت‌های سیار دندانپزشکی رایگان و سایر خدمات بهداشتی و درمانی، برپایی غرفه مشاوره خانواده، شنوایی سنجی و بینایی سنجی راه اندازی و ارایه شد.
وی یادآورشد: برپایی نمایشگاه عروسکی، غرفه کودک، اجرای موسیقی محلی، قصه گویی و نقالی کودکان و نوجوانان، اجرای تئاتر خیابانی، معرفی کتاب و مسابقه از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این کاروان در روستاهای هدف انجام شد.
برزگرزاده گفت: طرح نشاط اجتماعی با حمایت و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید که از سال ۱۳۹۵در این استان آغاز شده خروجی و بازخورد خوب و مناسبی داشته است.
وی بر اجرای این طرح در سال های آینده در تمامی روستاهای استان بوشهر تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح در روستاها موجب نشاط و شادی مردم این مناطق شده است.
برزگرزاده اظهارداشت: اجرای اولیه و کامل این طرح در استان بوشهر آغاز و در کشور پذیرفته شده است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر یادآورشد: در سفر به شهرستان های استان از جمله دیلم از بخش های مختلف بیمارستان این شهر باهدف رفع نواقص و مشکلات بازدید می شود.
وی گفت: نتایج جمع بندی بازدیدهای صورت گرفته از بیمارستان های استان بوشهر جهت اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم به اطلاع استاندار می رسد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر