شما اینجا هستید

اخبار » همایش بازی های بومی و محلی بانوان در گناوه برگزار شد


خبر بندر:در ادامه جشنواره بزرگ مادرانه همایش بازی های بومی و محلی بانوان در گناوه برگزار شد.

به گزارش خبر بندر؛محمد مظفری معاون دفتر امورا جتماعی  و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در اولین روز از هفته بزرگداشت زن و در ادامه برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی مادرانه ،  همایش بازی های بومی و محلی بانوان در ساحل شهر گناوه برگزار گردید.

مظفری گفت: این همایش که با استقبال خوب شهروندان گناوه ای برگزار گردید با مدیریت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز و با همکاری اداره ورزش و جوانان گناوه، شهرداری و هیئت سوارکاری و هیئت های رزمی شهرستان برگزار گردید.

وی افزود: در این همایش سوارکاران بانوی گناوه ای در حضور خیل علاقمندان به اجرای برنامه پرداخته، همچنین بانوان رزمی کار نیز به اجرای برنامه های نمایشی پرداختند.

وی گفت: اجرای بازی های بومی و محلی و همچنینمسابقات  طناب کشی ، مچ اندازی،و اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه های این همایش بود.

مظفری گفت: دومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی بانوان با محوریت کارآفرینی و در جهت توانمند سازی زنان و دختران شهرستان گناوه و با تاکید بر بنامه های فرهنگی اجتماعی و برگزاری کارگاه های کار آفرینی توسط موسسه نیمدری سبز با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر  و با همکاری فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان گناوه در بهمن و اسفند امسال برگزار خواهد شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر