شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری تجلیل از بانوان فعال مذهبی در گناوه


خبر بندر: به همت موسسه نیمدری سبز و در جریان برگزاری جشنواره مادرانه از بانوان خادم مساجد و حسینیه های شهر گناوه تجلیل شد.

به گزارش خبر بندر؛محمد مظفری دبیر دومین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه در گفتگو با خبر نگاران گفت:پنج تن از بانوان خادم حسینیه ها و مساجد شهر گناوه  در جریان دومین جشنواره مادرانه و در سالروز میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا تجلیل شدند.

مظفری افزود: این سنت حسنه از سال گذشته و از اولین دوره جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه در شهرستان گناوه آغاز گردیده و امسال با مشارکت بهتر و بیشتر هیئات مذهبی شهر گناوه برگزار گردید.

مظفری گفت: پنج بانوی تجلیل شده که از خادمی فعال چند دهه گذشته شهر گناوه هستند از محلات مختلف و قدیمی شهر گناوه از جمله محله عبدامام، سرخور، امام زاده و سادات و از مساجد و تکایای مختلف  انتخاب  و تجلیل شدند.

وی افزود: در این جشن کاملا مردمی بانوان برگزیده در میان تشویق و احترام حضار  مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته و بعد از آن هر کدام در خصوص سالها حضورشان در حوزه مراسم مذهبی شهر گناوه سخن گفتند.

مظفری افزود: در این مراسم  که با مشارکت هیئت متوسلین زینب کبری بندر گناوه و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در قالب جشنواره مادرانه در حسینیه حضرت زینب کوی عبدامام گناوه  برگزار گردید از خانم ها رقیه مومنی از فعالان مراسم در محله سرخور، لیلا زیارتی از محله عبدامام، زهرا کرمی از محله سادات، زهرا درخشان از محله امام زاده و گوهر فولادی از محله عبدامام تجلیل گردید.

لازم به ذکر استدومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی بانوان بهمن و اسفند سال جاری توسط موسه نیمدری سبز  در شهرستان گناوه برگزار می گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر