شما اینجا هستید

اخبار » ۵ کتاب در گناوه رونمایی شد

خبر بندر: در ادامه برنامه های نهمین دوره جشن فرهنگ گناوه با عنوان ضیافت بفرمایید کتاب، روز شنبه در آیینی پنج اثر جدید نویسندگان استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبر بندر، دبیرستاد پنجمین دوره ضیافت بفرمایید کتاب گناوه در این آیین گفت: بیش از ۶ هزار جلد کتاب در پنج سالی که از تشکیل ستاد برگزاری نذر و اهدای کتاب به مناسبت ایام محرم و صفر و ضیافت بفرمائید کتاب می‌گذرد به شهروندان، کتابخانه‌های مدارس، دانش‌آموزان، ملوانان، هیات ‌های مذهبی، انجمن‌های ادبی و نمایشی اهدا شده است.
غلامحسین دریانورد افزود: در این ضیافت گرد آمده‌ایم تا به تمام معنا با کتاب پذیرایی و با یار مهربان به استقبال نوروز بروید.
در این آیین از کتاب بلاغت تطبیق اثر غلامرضا کریمی فرد، فرصت سرودن از سامان سپنتار، برگریزان از حسن نظام پور و دو اثر جلوه های نمایشی جنگ و نمایشنامه بوم از استاد غلامحسین دریانورد رونمایی شد.
تقدیر از دوتن از نویسندگان و فعالان و خادمان کتاب، دیدار با سعید بردستانی داستان‌نویس معاصر و زهره سعد زاده رمان‌نویس گناوه‌ای، پاراگراف خوانی، صحنه خوانی، اجرای موسیقی و اهدا و عیدی کتاب به همه حاضران در مراسم، از دیگر برنامه های پنجمین ضیافت بفرمائید کتاب گناوه بود.
موسسه نیمدری سبز به عنوان مجری، این رویداد فرهنگی، هنری و اجتماعی را با محوریت نشاط اجتماعی در قالب شب های کتاب، موسیقی، شعر، تئاتر، سینما و ورزش برگزار می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر