شما اینجا هستید

اخبار » شب فوتبال در گناوه برگزار شد/ تجلیل از سه پیشکسوت فوتبال گناوه


خبر بندر:در آخرین شب از شب های فرهنگ گناوه از سه چهره پیشکسوت فوتبال گناوه تجلیل شد.

به گزارش خبر بندر:مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر  در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال گناوه  که در آخرین شب از مجموعه شب های فرهنگ گناوه و به همت موسسه نیمدری سبز برگزار شده بود گناوه را یکی از قطب های فرهنگی استان معرفی  نمود.

وی افزود: شهرستان گناوه همیشه در زمینه فرهنگ و هنر پیشرو بوده و خود هنرمندان  این شهرستان در برپایی اتفاقات فرهنگی پیشگام بوده اند. وی برگزاری شب های فرهنگ گناوه را اتفاقی  میمون دانست.

دکتر برزگرزاده همچنین از فعالیت کلبه فرهنگ و هنر گناوه توسط هنرمندان و فعالان فرهنگی این شهر تقدیر نمود.

در این همایش محمد مظفری دبیر جشن  شب های فرهنگ گناوه نیز گفت: شب های فرهنگ گناوه در حقیقت محلی برای اتصال و آشنایی نسل جدید این شهرستان با تاریخچه، فرهنگ و تاریخ شفاهی شهرستان دانست و گفت: هدف ما در برپایی شب های فرهنگ گناوه معرفی نخبگان، پیشکسوتانو تاریخ این مرز و بوم به نسل جدید است و در این بین از برنامه های فرهنگی کمک گرفته ایم.

وی افزود: شهرستان گناوه به لحاظ استعداد ورزشی از معائن غنی در رشته های مختلف است که با اندکی توجه می تواند سازنده ورزشکاران نخبه برای تیم های ملی شود.مظفری با ذکر اینکه متاسفانه نه دولت و نه شرکت ها در ورزش قهرمانی در این شهرستان سرمایه گزاری نکرده اند،افزود: با تمام این مشکلات در حال حاضر تیم های فوتبال پرسپولیس، امید و موج گناوه در رده های مختلف در سطح لیگ برتر و لیگ های یک و دوم فوتبال ایران فعالیت دارند.

همچنین در این مراسم که با حضور پرررنگ پیشکسوتان فوتبال گناوه برگزار گردید، محمد افتخاری از پیشکسوتان فوتبال گناوه تاریخچه شفاهی فوتبال گناوه را بیان نمود. در این مراسم از سالها حضور موثر حسینعلی قیصری، صدرالله شمسی آزاد و حیدر مظفری که در باشگاه های پرسپولیس ، پاس و آزادی(تاج) گناوه بازی کرده اند توسط موسسه نیمدری سبز، اداره ورزش و جوانان گناوه و باشگاه های پرسپولیس ، پاس و آزادی گناوه تجلیل شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر