شما اینجا هستید

اخبار » نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان گناوه افتتاح شد

خبر بندر: نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین شهرستان گناوه در قالب دومین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی عصر دوشنبه در محل نمایشگاه های دائمی گناوه افتتاح شد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر عصر دوشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: دومین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه ویژه دختران و زنان با محوریت کار آفرینی با رویکرد توانمند سازی و کار آفرینی بانوان در شهرستان گناوه از بهمن ماه آغاز شده است و تا اردیبهشت ماه در سراسر روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: عمده فعالیت‌ها در این جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه کارآفرینی با آموزش بانوان و با استفاده از کارگاه‌های خانگی برگزار شده است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین با مشارکت مؤسسه نیمدری سبز به مدت چهار روز از ۲۰ تا ۲۳ در محل نمایشگاه‌های دائمی گناوه در ساحل این بندر گناوه برپا شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ بانوی کار آفرین گناوه‌ای مشارکت می‌کنند.

وی افزود: محصولاتی از جمله البسه، گل و گیاه، وسایل تزئینی، هنرهای دستی، مواد غِذایی و دیگر محصولات در این نمایشگاه عرضه شده است.

مظفری تصریح کرد: اگر برنامه‌های خود را برای کمک و آموزش بانوانی که در بهبود اقتصادی خانواده کمک می‌کنند برای برپایی کارگاه‌های خانگی مستقر کنیم می‌توان کمک بزرگی به اقتصاد این خانواده‌ها بخصوص خانواده‌هایی با سرپرستی بانوان انجام داد.

مظفری گفت: در جشنواره مادرانه در کنار برگزاری کارگاه‌های آموزشی برنامه‌های فرهنگی و هنری ورزشی و تفریحی گوناگون از جمله بازی‌های بومی محلی، جشنواره غذاهای محلی، تقدیر و تجلیل از بانوان نخبه و برگزیده شهرستان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای برگزار شده است./مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر