شما اینجا هستید

اخبار » کنسرت خیریه به نفع سیل زدگان


خبر بندر: به همت موسسه نیمدری سبز کنسرت خیریه موسیقی با حضور هنرمندان وسیقی سراسر استان بوشهر در گناوه برگزار شد
به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: به همت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز و با مشارکت هنرمندان رشته های مختلف هنری کنسرت خیریه سمفونی باران برگزار شد که با استقبال خوب شهروندان گناوه ای روبرو گردید.
وی افزود: در این همایش خیریه که هنرمندان سراسر استان برگزار گردید گروه های موسیقی از سبک های مختلف به اجرای برنامه پرداختند.
وی با اشاره به مشارکت هنرمندان تئاتر و سینما ، عکاس، شاعران و هنرهای تجسمی دراین کنسرت خیریه افزود: سه تن از هنرمندان نقاش گناوه ۶ تابلو از آثار فاخر خود را دراین برنامه خیریه به حراج گذاشتند که عواید فروش این آثار برای کمک به سیل زدگان جنوب و غرب کشور اختصاص یافت.
وی ضمن تشکر از استقبال شهروندان گناوه از این کنسرت خیریه افزود:حضورسازمان های مردم نهاد در کنار هنرمندان و در کنار در این گونه برنامه ها می تواند در حوزه های مختلف به عنوان یک نمونه مثبت تکرار شود.
وی با اشاره به نقش مثبت سازمان های مردم نهاد در هدایت هدفمند کمک های مردمی در مواقع بحران افزود: سازمان های مردم نهاد ما برای مدیریت چنین موقعیت هایی آموزش دیده و توانمند می شوند

Failed

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر