شما اینجا هستید

اخبار » ۴ باند دسرقت طلاجات در استان بوشهر شناسایی و منهدم شد

۴ باند دسرقت طلاجات در استان بوشهر شناسایی و منهدم شد

خبر بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: چهار باند دسرقت طلاجات در استان بوشهر شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبر بندر به نقل از مهر سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران از انهدام چهار باند سرقت منازل مسکونی خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در نقاط مختلف استان بوشهر، اقدامات لازم برای کشف این سرقت‌ها صورت گرفت.

وی با تشریح برنامه‌های اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی پلیس استان بوشهر برای کشف این سرقت‌ها بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه، برخورد با سارقان منازل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف و انهدام چهار باند سرقت طلاجات منزل طی یک هفته گذشته خبر داد و اضافه کرد: ۱۴ نفر از اعضای این باندها که سارقان غیربومی بودند در عملیات‌های مختلفی دستگیر شدند.

وی از توقیف سه خودرو در این عملیات‌ها خبر داد و افزود: سارقان با نصب پلاک‌های سرقتی بر روی خودروها در محلات مختلف اقدام به سرقت از خانه‌های خالی از سکنه می‌کردند.

سردار واعظی با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۹ فقره سرقت طلا، جواهرات و وجه نقد در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: ارزش موارد به سرقت رفته ۴۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال بوده است.

وی با توصیه به شهروندان خواستار رعایت موارد ایمنی شد و بیان کرد: طلاجات دور از دسترس سارقان نگهداری شود و هنگام ترک منزل، فردی مورد اعتماد برای مراقبت از منزل گماشته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر