شما اینجا هستید

اخبار » کلاهبردار ساختمانی در بوشهر دستگیر شد


خبر بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم سابقه داری که با شگرد های مختلف از متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی در بوشهر ۴۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبر بندر، سردار خلیل واعظی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: متهم که در گذشته از کارکنان قراردادی شهرداری بوشهر بوده افرادی را که به شهرداری مراجعه می کردند و متقاضی دریافت پروانه ساختمانی بودند و یا به علت ساخت و ساز غیرمجاز درکمیسیون های مربوطه محکوم به پرداخت جریمه می شدند، شناسایی می کرد.
وی بیان کرد: این کلاهبردار با این شگرد که قادر به تسریع در روند گرفتن پروانه ساختمان و کم کردن جریمه ناشی از ساخت و ساز غیرمجاز است، با معرفی خود به عنوان عضو کمیسیون مزایده و مناقصه شهرداری، مبالغ قابل توجهی از این افراد کلاهبرداری کرده است.
واعظی ادامه داد: متهم پس از انجام اقدام های مجرمانه به مکان نامعلومی متواری شده بود که با ورود کاراگاهان کشف جرم پلیس آگاهی به پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه وی را در یک شهر مرزی در شمال غرب کشور شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در حالی که با استفاده از یک دستگاه خودرو خارجی قصد داشت به کمک قاچاقچیان انسان به صورت غیرقانونی از مرز خارج شود دستگیر و به بوشهر منتقل شد.
واعظی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس تاکنون مدارک و مستندات ۴۵ میلیارد ریال اخاذی و کلاهبرداری متهم جمع آوری شده است.
وی یادآور شد: متهم درگذشته نیز ۶ فقره سابقه جعل و کلاهبرداری داشته و تاکنون ۶نفر شاکی دراین ارتباط شناسایی شده است.
واعظی توصیه کرد: شهروندان در مراجعه به ادارات و سازمان ها هرگز به واسطه ها اعتماد نکنند و کارهای خود را از مبادی رسمی و قانونی پیش ببرند./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر