شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دیدار معاون سیاسی استاندار بوشهر با پیر مطبوعات استان بوشهر


خبر بندر: دکتر خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر با حضور در منزل پیشکسوت مطبوعات استان بوشهر با وی دیدار کرد.

به گزارش خبر بندر، دکتر خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر در دیدار با عبدالکریم نیسنی، پیشکسوت مطبوعات استان، نخبکان و پیشکسوتان را پشتیبان و سرمایه اصلی حوزه فرهنگ دانسته و افزود: باید برنامه ریزی شود از تجربیات گرانبهای پیشکسوتان عرصه فرهنگ برای بهبود وضعیت موجود و تهیه نقش راه آینده استفاده شود.

وی افزود: جناب آقای نیسنی که سالهای شریف عمرش را صرف خدمت به حوزه فرهنگ استان بوشهر کرده، از مفاخری است که باید برای تربیت نسل جدید در حوزه رسانه از تجربیاتش استفاده نمود.

دکتر برزگرزاده مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از اهداف دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری پاسداشت فرهنگ و هنر استان با تو جه ویژه به نخبگان و پیشکسوتان استان بوشهر در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری است افزود: در همین راستا و به دستور دکتر خورشیدی قرار است با حضور هفتگی در منازل پیشکسوتان و نخبگان فرهنگی استان از تلاش های این عزیزان و خدمات ارزنده آنها تقدیر شود.

عبدالکریم نیسنی از روزنامه نگاران و فعالان عرصه مطبوعات استان بوشهر است که بیش از ۶۰ سال سابقه روزنامه نگاری دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر