شما اینجا هستید

اخبار » دیدار معاون استاندار بوشهر با پیشکسوت تئاتر


خبر بندر:معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر به دیدار یکی از پیشکسوتان هنرهای نمایشی رفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر، دکتر مجید خورشیدی معاون، سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری بوشهر در ادامه دیدارهای خود با چهره های فرهنگی استان به دیدار غلامحسین بارونی از پیشکسوتان تئاتر ،سینما وتلویزیون و فعال حوزه تعزیه رفت.
در این دیدار دکتر خورشیدی با تقدیر از چند دهه فعالیت هنری آقای بارونی خواستار برنامه ریزی مناسب مسولین برای انتقال تجربیات ایشان ودیگر پیشکسوتان حوزه های فرهنگی به جوانان استان شد.
وی با اشاره به اینکه زحمات پیشکسوتان حوزه های فرهنگی باید به اطلاع مردم برسد، خواستار اجرای برنامه ای مدون از سوی دستگاه های فرهنگی برای مستند سازی فعالیت های این عزیزان شد.
دکتر عباس برزگرزاده مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز با تقدیر از سالها تلاش آقای بارونی و دیگر پیشکسوتان حوزه های فرهنگی در راه خدمت به مردم و جامعه، یکی از اهداف دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را معرفی نخبگان و پیشکسوتان حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی عنوان نمود.

در این دیدار صمیمانه که در منزل آقای بارونی انجام گرفت، ایشان ضمن بیان خاطراتی ازروزهای فعالیت های هنری خود وضعیت پیشین و موجود فعالیت هنری در حوزه هنرهای نمایشی بخصوص تعزیه شهر بوشهر را شرح دادند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر