شما اینجا هستید

اخبار » محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت اجرای پروژه‌ها هستند

محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت اجرای پروژه‌ها هستند

خبر بندر:شهردار بوشهر گفت: دنبال جذب منابع برای اجرای پروژه‌های عمرانی با اولویت محلات جنوبی و کمتر برخوردار شهر بوشهر هستیم.

به گزارش خبر بندر سید نورالدین امیری در نشست با شورایاران محلات جنوبی بوشهر اظهار داشت: شورایاران به عنوان بازو های پرتوان شورای اسلامی شهر و شهرداری نقش بسیار مهمی در توسعه شهر دارند.

وی اضافه کرد: شورایاران با اشراف و تعامل متقابل و سازنده، مشکلات و معضلات محلات خود و نیز چالش‌ها و کمبودهای فرا روی مدیریت شهری در راستای تحقق خواسته‌های به حق شهروندان با تلاش‌های شبانه روزی قدم برداشته و همواره در راستای نیل به اهداف و رفع موانع پیرامونی نقش خوبی ایفا کرده‌اند.

شهردار بوشهر، حضور فعالانه و مشارکت همه جانبه شورایاران را در امر توسعه و پیشرفت و شکوفایی روح و کالبد شهر ستود و ابراز داشت: از ابتدای حضورم در شهرداری، کار را با بازدید میدانی از محلات جنوبی شهر شروع کردم تا با همت و همراهی شورایاران و مجموعۀ مدیریت شهری شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش و جبران عقب ماندگی‌های محلات کمتر برخوردار باشیم.

اجرای طرح تفصیلی جدید محلات جنوبی

امیری با اشاره به اینکه با رایزنی و تعامل با استاندار بوشهر به دنبال جذب منابع برای اجرای پروژه‌های عمرانی با اولویت محلات جنوبی و کمتر برخوردار شهر بوشهر هستیم از حمایت‌های استاندار تشکر کرد.

شهردار بوشهر از ابلاغ و اجرای طرح تفصیلی جدید محلات جنوبی به عنوان یکی دیگر از خواسته‌های به حق ساکنین این مناطق نام برد و ابراز امیدواری کرد که اهالی ساکن در این محدوده با مراجعه به شهرداری نسبت به پیگیری و انجام امور مربوط به ملک خود اقدام مقتضی را به عمل آورند.

احداث فرهنگسراها در محلات جنوبی

وی در ادامه از احداث فرهنگسراها در محلات جنوبی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این مهم نیز در راستای تحقق خواسته‌های ساکنین محلات جنوبی انجام شده و پروژه به مناقصه گذاشته شده است.

شهردار بوشهر از اجرای پروژه‌های تقاطع غیرهم‌سطح شهید مطهری، پارک لیان، گذر سرتل به نیروگاه، احداث فرهنگسرای محلات به عنوان پروژه‌های شاخص عمرانی در سال ۹۸ نام برد.

مطالبات شورایاران

از مهمترین مطالبات شورایاران محلات جنوبی از مجموعه مدیریت شهری می‌توان به عملیاتی شدن پروژه گذر سرتل به نیروگاه اتمی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، آسفالت کوچه‌ها، نامگذاری کوچه‌ها، ساماندهی و دفع آب‌های سطحی، کمبود مخازن زباله، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ایجاد سرعت‌کاه، تکمیل پارک باغ بهزاد، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها بخصوص در مورد حفاری و ترمیم آسفالت آن اشاره کرد./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر