شما اینجا هستید

اخبار » بزرگداشت خبر نگار و فرهنگ کتابخوانی در یک جشن فرهنگی در گناوه


خبر بندر: همزمان با هفته خبرنگار و در قالب همایش یک جشن فرهنگی هشتمین سالنشر هفته نامه صدای بندر و هجدمین سال تاسیس انتشارات دریانورد با حضور علاقمندان و مسولین شهرستان گناوه گرامی داشته شد.

به گزارش خبر بندرپاک نژاد فرماندار گناوه نیز در این همایش ضمن تبریک روز خبرنگارگفت: خوشبختانه در شهرستان گناوه با  داشتن سه هفته نامه واستقرار دفاتر خبرگزاری های مختلف و وجود نیروهای فعال، از وضعیت خوبی برخوردار است. و دراین بین هفته نامه صدای بندر از نشریات پویا و فعال است.

وی افزود درسالهای اخیر چاپ کتاب نویسندگان گناوه ای  رشد بسیار خوبی داشته  و این بخاطر فعالیت های انتشارات دریانورد و مدیریت آن مجموعه است:

محمد مظفری  مدیر مسول در این همایش با اشاره به نقش و تاثیر اطلاع رسانی  در توسعه فرهنگی جامعه رزونامه نگاران و فعالان عرصه رسانه را پیشقراولان حوزه های فرهنگی در جامعه امروز دانست.

وی افزود: با اینکه کار فرهنگی و بخصوص فعالیت در حوزه رسانه سخت و طاقت فرسا است ولی خبرنگاران و فعالان رسانه  نقش خود را به خوبی در استان بوشهر و شهرستان گناوه افا نموده اند.

مظفری با اشاره به توسعه فرهنگ کتاب خوانی در شهرستان گناوه از جمله این عوامل را وجود یک ناشر فرهنگ دوست در قالب انتشارات دریانورد دانست و افزود: استقرار انتشارات دریانورد در استان بوشهر و شهر گناوه کمک شایانی به توسعه کتابخوانی در استان بوشهر بخصوص شهرهای شمالی نموده است.

غلامحسین دریانورد مدیر انتشارات دریانورد نیز در این همایش گفت: بیش از ۱۸ سال از عمر انتشارات دریانورد می گذرد که نزدیک به ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبیات، هنر، تاریخ، دفاع مقدس و…از سوی این انتشارات منتشر گردیده که بیشتر نویسندگان نیز بومی بوده اند.

در این همایش  همچنین علاوه بر تجلیل از دست اندرکاران هفته نامه صدای بندر و فعالان عرصه رسانه در شهرستان گناوه،  از دو کتاب خوشه های خوش و تئاتر بیرونی رونمایی و جشن امضا توسط نویسندگان کتاب برگزار گردید .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر