شما اینجا هستید

اخبار » توزیع۱۲هزار بسته آموزشی در مناطق محروم بوشهر

خبر بندر: روز دوشنبه در آیینی با حضور مشاور مدیرعامل شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ۱۲ هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان مناطق محروم استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر؛مشاور مدیرعامل شرکت توانیر روز دوشنبه در جمع دانش آموزان مدرسه بلال شهر بوشهر (محله تنگ دوم به عنوان یکی از محله های جنوبی بوشهر) افزود: در کشور ۳۶ میلیون مشترک برق داریم که از این میزان ۹۶ درصد در طرح ملی قبوض سبز مشارکت کردند.
مسعود معین پور بیان کرد: اجرا این طرح در مجموع سالانه مانع قطع ۱۲ هزار اصله درخت و همچنین صرفه جویی سه هزار میلیارد ریالی می شود.
معین پور ادامه داد: وزارت نیرو بخشی از این صرفه جویی را در قالب ۱۰۰ هزار بسته آموزشی ویژه دانش آموزان مناطق محروم به آنها هدیه می کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز گفت: در این استان ۴۷۲۰۰۰ هزار مشترک وجود دارد که ۹۸ درصد به تعداد ۴۶۵۰۰۰ مشترک در طرح ملی قبوض سبز مشارکت کردند و با توجه به استقبال خوب مردم شریف استان از انها تقدیر و تشکر می نماییم.
اردشیر مذکوری افزود: در استان بوشهر تنها هفت هزار نفر برای طرح حذف قبض‌های کاغذی اقدام نکردند که این مشترکان نیز با تلاش کارکنان بزودی زمینه دریافت قبض‌های برق به صورت الکترونیکی فراهم می شود.
وی گفت: طرح جایگزین قبض های برق الکترونیکی بجای قبض های کاغذی در راستای حفظ حقوق شهروندی و کاهش مراجعه ماموران قرائت به درب منزل مشترکان از امروز در استان بوشهر اجرایی شده است.
مذکوری ادامه داد: از امروز همزمان با آغاز رسمی مدرسه‌ها ۱۲ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع می‌شود.
وی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان در تفاهمنامه‌ای یکساله با آموزش و پرورش استان دانش آموزان را به عنوان همیار برق فعال کرده چراکه نهادینه سازی مصرف بهینه برق از همان سنین کودکی می تواند تاثیرگذاری قابل توجهی در کاهش مصرف داشته باشد.
در این آیین بسته آموزشی دانش آموزان شامل لوازم تحریر همراه با بیان نکته‌هایی آموزشی در باب مصرف برق در بین دانش آموزان توزیع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر