شما اینجا هستید

اخبار » چهره شهر گناوه تغییر کند/ لزوم بهبود مبلمان شهری و زیباسازی ساحل

چهره شهر گناوه تغییر کند/ لزوم بهبود مبلمان شهری و زیباسازی ساحل

خبر بندر: استاندار بوشهر گفت: نسبت به تغییر چهره شهر گناوه و بهبود وضعیت مبلمان شهری و زیباسازی ساحل در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبر بندر؛ عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان شهرستان گناوه و مدیران کل ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر با اشاره به موقعیت و جایگاه شهرستان گناوه اظهار داشت: گناوه از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در سطح استان بوشهر است و باید توجه ویژه ای به این شهرستان شود.

وی افزود: زیباسازی ورودی شهر گناوه امری بسیار مهم است، چرا که گناوه شهری توریستی است و جمعیت زیادی گردشگر و توریست وارد این شهر می شوند که ضرورت دارد نسبت به زیباسازی ورودی این بندر و همچنین نسبت به توسعه زیرساخت های گردشگری در ساحل گناوه اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حوزه آب و فاضلاب نیز باید از منابع داخلی و همچنین منابع ملی و استانی نسبت به بهبود وضعیت و جلب رضایت مردم اقدام شود.

گراوند تصریح کرد: چهره شهر گناوه باید بانشاط شود تا مورد استفاده گردشگران و مردم بومی شهرستان قرار گیرد.

استاندار بوشهر به فرماندار شهرستان گناوه ماموریت ویژه ای داد تا نسبت به تغییر چهره شهر گناوه و بهبود وضعیت مبلمان شهری و زیباسازی ساحل در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهد.

گراوند یادآور شد: بدون تردید زیباسازی چهره شهر و تغییر مبلمان شهری موجبات رضایت مندی مردم خواهد شد و امیدوارم این مهم با تلاش مدیران ذیربط در کمترین زمان ممکن محقق شود.

در این نشست، مدیران شهرستان گناوه و مدیران ستادی و اجرایی استان نیز نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر