شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با سامانه سامد پاسخگوی مشترکان شد
گروه : سرخط خبرها

خبر بندر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با سامانه سامد پاسخگوی مشترکان شد به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در این ارتباط تلفنی اردشیر مذکوری بدون واسطه با مشترکان محترم  ارتباط برقرار و پاسخگوی مسائل و درخواست های آنان شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) بصورت تلفنی با شماری از مشترکان این شرکت گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در این ارتباط تلفنی اردشیر مذکوری بدون واسطه با مشترکان محترم  ارتباط برقرار و پاسخگوی مسائل و درخواست های آنان شدند.

نحوه دریافت قبوض الکترونیکی، دریافت انشعاب برق در فرایند زمانی کوتاه مدت و نحوه تقسیط بدهی  برقرسانی به منازل  از جمله موارد مطرح شده از سوی مشترکان بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این رابطه گفت: سامانه سامد اقدامی ارزشمند در راستای تکریم ارباب رجوع است تا مدیران بصورت مستقیم ارتباط برقرار کنند
اردشیر مذکوری افزود: برقرار چنین ارتباط هایی فرصت فراهم می کند تا مردم به دور از بورکراسی های اداری با مدیران مدنظر خود ارتباط خود را فراهم کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر