شما اینجا هستید

اخبار » ۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه فاضلاب گناوه ابلاغ شد

۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه فاضلاب گناوه ابلاغ شد

۶۰۰  میلیارد ریال برای تکمیل پروژه فاضلاب گناوه ابلاغ شد

خبر بندر:سرپرست فرمانداری گناوه گفت: ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل طرح فاضلاب گناوه مصوب شده که اعتبار آن نیز به استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبر بندر،غلامرضا مهرجو در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گناوه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هدف همه ما برقراری امنیت و آرامش در جامعه است لذا همه باید به نیروی انتظامی برای انجام ماموریت های محوله خویش در برقراری این امر مهم کمک کنند

سرپرست فرمانداری گناوه بیان کرد: در حوزه شهرداری اگر ثبات مدیریت شهری وجود نداشته باشد باعث اتلاف وقت بدون هیچگونه پیشرفتی در کارها خواهد شد.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر با مجموعه  شهرداری همکاری مناسب و ضابطه مندداشته باشد.

وی گفت: حرکت در چهارچوب قوانین و مقررات از موارد مهم است که باید مورد توجه شورا و شهرداری باشد.

مهرجو تاکید کرد: شهرداری و شورا علاوه بر کارهای عمرانی باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز کارها و فعالیت های مختلف و متنوعی  انجام داده  و با همکاری دستگاه های فرهنگی عملکرد قابل قبولی  در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه قطب گردشگری  استان است خاطرنشان کرد: بهبود سیما و منظر شهر گناوه و توجه ویژه به جاذبه های گردشگری این شهراز موارد مهم در رونق گردشگری و اقتصاد گناوه است که باید مورد توجه همه دستگاه ها بخصوص شهرداری و شورا قرار گیرد.

مهرجو عنوان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان گناوه مبلغ ۴۶ میلیارد تومان از محل نفت و گاز استانی، تملک دارایی و کمیته برنامه ریزی است که در جهت تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی بکار می رود و حدود ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل طرح فاضلاب گناوه مصوب شده که اعتبار آن نیز ابلاغ شده است و تلاش ها برای تخصیص اعتبار و اجرای پروژه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل فاضلاب نیاز به همکاری همه دستگاه ها و مردم شهر  است اضافه کرد: تکمیل فاضلاب گناوه یک امر ضروری است لذا همه دستگاه های اجرایی بخصوص شورای اسلامی شهر و شهرداری  برای تشویق و همکاری مردم در اخذ انشعاب فاضلاب کمک کنند.

وی گفت: اصل کار بر  رضایت عمومی است  و این امر در دستور کارهمه دستگاه ها قرار داشته باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر