شما اینجا هستید

اخبار » طرح ویژه پاکسازی محلات در قالب طرح محله پاک، شهر پاک در بوشهر اجرا شد

طرح ویژه پاکسازی محلات در قالب طرح محله پاک، شهر پاک در بوشهر اجرا شد

به گزارش خبر بندر، طرح ویژه پاکسازی محلات در قالب طرح محله پاک، شهر پاک از تاریخ پانزدهم مهرماه آغاز و در مرحله اول ناحیه یک (چهار محل) ناحیه دو (محله فضیلت و هزار دستگاه) و ناحیه سه (محله میرعلمدار) پاکسازی گردید.

♻بنابر این گزارش طرح پاکسازی محلات با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، سرپرست سازمان مدیریت پسماند، معاون سازمان، حراست سازمان، رئیس فنی و اجرایی، نیروهای خدمات شهری و مشارکت شهروندان محترم صبح روز سه شنبه پانزدهم مهرماه در محله های مذکور به منظور ارائه خدمات به شهروندان و ارتقاء سلامت و زیبایی سیمای شهری اجرایی شد.
سرپرست سازمان در خصوص اجرای این طرح بیان نمودند: پاکسازی محلات و معابر سه شنبه هر هفته در یکی از محلات شهر اجرا و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی در خصوص اجرای این طرح تصریح نمودند: جمع آوری و برداشت نخاله های ساختمان، لایروبی کانال ها، شست وشوی مخازن زباله،کانیو و کانال ها از جمله اهداف این طرح می باشد.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند در پایان بیان نمودند: با توجه به اینکه طرح پاکسازی محلات از طرحهای تاثیر گذار برای زیبایی و بهداشت محیط سطح شهر می باشد، ان شاء الله قصد داریم این طرح را در تمام محلات شهر بوشهر با همدلی و مشارکت شهروندان گرامی اجرا نماییم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر