شما اینجا هستید

سرخط خبرها » سیلندر گاز مایع درگناوه نایاب شد
گروه : سرخط خبرها

سیلندر گاز مایع درگناوه نایاب شد

سیلندر گاز مایع  درگناوه نایاب شد

خبر بندر: نایاب شدن سیلندر گاز مایع در بندر گناوه مشکلات جدی برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش خبر بندر: نایاب شدن سیلندر گاز مایع در این شهرستان منجر به سردرگمی مردم شده و آنان خواستار پیگیری هرچه سریع تر مشکل بوجود آمده توسط مسئولان مرتبط شدند.
یکی از شهروندان گناوه‌ای گفت: بیش از ۱۰ روز است که برای خرید گاز مایع به نمایندگی و عاملان مراجعه می‌کنم و هر بار با دست خالی به خانه بر می‌گردم.

حسین احمدی افزود: باتوجه به اینکه بخشی از منازل شهروندان به شبکه گاز خانگی وصل نشده‌اند،  راهی جز استفاده از سیلندرهای گاز مایع وجود ندارد.

دیگر شهروند گناوه‌ای گفت: طی چند روزی که در این شهر سیلندر گاز مایع نایاب شده با وجود گرما و شرجی فراوان  خانواده‌ها و شهروندان برای پخت و پز و استحمام با مشکل عدیده‌ای روبرو شده اند.

بهروز شهابی افزود: حدود یک هفته است که برای تهیه گاز به عاملان و نمایندگی آن مراجعه می‌کنم اما هر بار با درهای بسته مواجه شده و هیچ جوابی دریافت نکرده ام.

وی بیان کرد: در استانی که مردم آن بر دریایی از منابع گازی نشسته اند نباید با چنین مشکلات حادی مواجه شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: این اداره بر توزیع گاز مایع نظارت می کند و جذب و تامین آن برعهده شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

محمدحسین داریونی افزود: گاز مایع این شهرستان از استان خوزستان تامین می شود و مشکل بوجود آمده مربوط به این منطقه نیست بلکه کل شهرستان های استان بوشهر با آن گریبانگیر هستند.

وی اظهار داشت: این اداره از زمان کمیاب شدن گاز مایع در شهرستان در حال پیگیری است که امیدواریم هرچه زودتر حل شود./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر