شما اینجا هستید

اخبار » نشست ناظر گمرکات استان بوشهر با مدیر کل اداره استانداردو تحقیقات صنعتی

نشست ناظر گمرکات استان بوشهر با مدیر کل اداره استانداردو تحقیقات صنعتی
خبر بندر: بهروز قره بیگی ناظر گمرکات استان بوشهر میزبان دکتر بهره مند مدیر کل اداره استاندارد در جهت تعامل و همکاری دو سازمان بود.
به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر بهروز قره بیگی در نشست با مدیرکل و معاونین اداره استاندارد و معاونین و مسئولین واحد های فنی گمرک بوشهر اظهارداشت : تعامل دو دستگاه در جهت بهبود روند صادرات و واردات کالا در استان نقش بسزایی دارد و همکاری این دو سازمان باعث تسهیل در انجام تشریفات گمرکی و رفع اشکالات احتمالی در اجرا و تسریع در روند ترخیص کالا در گمرکات می گردد.
ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از پیشنهاد اداره کل استاندارد مبنی بر تنظیم تفاهم نامه جهت برگزاری دوره آموزشی و تبادل اطلاعات فنی کارشناسان خبر داد و افزود: به منظور پیشبرد اهداف و تسریع در تشریفات گمرکی برگزاری این نشست ها به صورت دوره ای ادامه خواهد داشت.
مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی نیز در این نشست بیان نمود : ملاک کار در اداره استاندارد در حوزه واردات کالا اظهار صاحب کالا بوده و کالایی که توسط صاحب کالا به گمرک اظهار نشده باشد وجاهت قانونی جهت بررسی توسط کارشناسان اداره استاندارد ندارد.
بهره مند ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه فی مابین ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر و اداره کل استاندارد ، امکان برگزاری دوره جامع آموزش کارشناسان در زمینه قطعه شناسی، طبقه بندی و تعرفه کالادر جهت اعتلای کیفیت بررسی و اظهار نظر کارشناسان فراهم خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر