شما اینجا هستید

اخبار » اصلاح هندسی میدان ۱۷ شهریور بوشهر

اصلاح هندسی میدان 17 شهریور بوشهر

اصلاح هندسی میدان ۱۷ شهریور بوشهر

به گزارش خبر بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، نصرالله سلطانی معاون فنی و عمرانی شهرداری بندر بوشهر با  اعلام این مطلب گفت: از آن جایی که تقاطع‌ها به عنوان نقاط حساس در عملکرد شبکه معابر شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، از این رو اصلاح هندسی تقاطع‌های شهر از جمله اولویت های برنامه های عمرانی شهرداری بندر بوشهر می باشد.

نصرالله سلطانی ادامه داد: حجـم بالای جمعیت شهر و روند رو به رشـد سـفرهای روزانـه شرایطی را بـه وجـود آورده است که مسأله حمل و نقل به یکی از چالش های اصـلی شهر تبدیل شده است و تمام اهتمام مدیریت شهری  برای حل رفع گره های ترافیکی و کاهش بار ترافیکی در شهر است  .

وی گفت: طراحی مناسب تقاطع‌ها از لحاظ هندسی و بهینه بودن پارامترهای ترافیکی، عملکردی و کنترلی آنها، گام مهمی در ایمن سازی و کاهش تصادفات است و ضروری است مطلوبیت سفرهای شهری افزایش یابد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بندر بوشهر در ادامه تصریح کرد : به منظور کاهش بار ترافیکی یکی از شریان های اصلی منطقه دو شهر بوشهر که با خیل زیادی از تردد خودروها و وسایل نقلیه از چندین مسیر روبرو می باشد وهمچنین در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، مطالعات اولیه طرح اصلاح هندسی میدان ۱۷ شهریور(میدان رفاه) توسط معاونت فنی و عمرانی  شهرداری بندر بوشهر انجام و پس از سیر مراحل اداری و برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار (شرکت مهندسی و فناوری مثنی سازان هیرون) کار اصلاح هندسی با نظارت معاونت فنی و عمرانی آغاز گردید. 

نصرالله سلطانی در پایان با بیان اینکه روانسازی جریان ترافیک به واسطه طراحی هندسی فنی امکانپذیر است، گفت: در این راستا معـابر و تقاطعات شـهری کـه پرتردد بوده و بار ترافیکی بیشتری دارند مشخص شده  که پس از کارشناسی لازم، عملیات اصلاح هندسی در آن ها اجرایی می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر