شما اینجا هستید

اخبار » سبزسوار نایب قهرمان مسابقات چهارجانبه کازرون

تیم بسکتبال سبزسوار نایب قهرمان مسابقات چهارجانبه کازرون شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سبزسوار بوشهر گفت: این تیم در رقابت‌های چهارجانبه شهرستان کازرون به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بسکتبال سبزسوار بوشهر، پرویز فرزین پور اظهار داشت: تیم بزرگسالان باشگاه در دیدار نخست با نتیجه ۷۶ بر ۵۳ برابر کازرون الف به برتری دست یافت.

وی بیان کرد: در این دیدار بازیکنان با روحیه جنگندگی بالا موفق به بردی قاطع شدند و در فینال نیز تیم سبزسوار در رقابتی تنگاتنگ و فشرده نتیجه را ۷۹ بر ۷۴ واگذار کرد و پس از نیروگاه اتمی بوشهر در جایگاه دوم ایستاد.

فرزین پور ادامه داد: در این ارتباط از تلاش های بی دریغ ریاست و همکاران محترم هیات بسکتبال و همراهی داور پیشکسوت جناب تجلی تشکر می گردد. و از سرمربی و کادرفنی و بازیکنان باشگاه نیز برای حضور مقتدرانه در مسابقات بسکتبال چهارجانبه شهرستان کازرون که منجر به کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی شد کمال قدردانی و تشکر را داریم.

وی تصریح کرد: حضور در مسابقات دوستانه و بین استانی فرصتی است تا بازیکنان با تجربه اندوزی لازم به اوج پختگی برای درخشش در مسابقات رسمی دست پیدا کنند.

فرزین پور افزود: در این راستا حمایت لازم از تیم صورت می گیرد تا در تورنمنت های مختلف حضوری پررنگ و موثر داشته باشیم.

مسابقات بسکتبال چهارجانبه کازرون به میزبانی هیات این شهرستان در روز های پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اآبان ماه با حضور تیم الف و ب کازرون، نیروگاه اتمی بوشهر و سبز سوار بوشهر برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر