شما اینجا هستید

اخبار » دیدار شهردار بوشهر با معاون عمرانی وزیر کشور

دیدار شهردار و نائب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با معاون عمرانی وزیر کشور

خبر بندر:دکتر سیدنورالدین امیری شهردار و روح الله نصرتی نائب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور دیدار کردند .
به گزارش خبر بندر به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، روح الله نصرتی نائب رییس شورای اسلامی شهر و دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور دیدار کردند.
امیری شهردار بندر بوشهر در این نشست ضمن ارائه گزارشی کلی از روند فعالیتهای انجام شده در مدیریت شهری از ابتدای فعالیت خود در شهرداری بندر بوشهر ؛ پیرامون موضوعاتی از جمله : طرح تفصیلی تجدید نظر محلات جنوبی ،پدافند غیر عامل،گستره محدود خدمات رسانی آتشنشانی،مشکلات مربوط به تأمین قیر و حجم بالای کوچه های خاکی سطح شهر،تأمین تسهیلات جهت پروژه های مشارکتی سرمایه گذاری،سهم پایین ارزش افزوده شهر بوشهر نسبت به سایر استانها و … سخنانی ایراد نمودند .
روح الله نصرتی نائب رییس و رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بوشهر نیز ضمن تأکید بر مطالب مطرح شده توسط دکتر امیری شهردار بندر بوشهر ؛ نکاتی را در خصوص آمادگی مجموعه مدیریت شهری در خصوص استقبال از طرح های سرمایه گذاری عنوان نمودند .
در ادامه دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بیان نمودند : استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی ایران ظرفیتها و قابلیتهای خوبی در راستای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف عمرانی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و … دارد و جا دارد که در این راستا اقدامات و حمایتهای موثرتری توسط نهادهای مرتبط در سطح استان انجام پذیرد .
دکتر جمالی نژاد با ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده و برنامه ها و پروژه هایی که در سطح شهر بوشهر به اجرا درآمده یا در دست اقدام می باشد، ضمن مثبت ارزیابی نمودن این اقدامات ؛ ابراز امیدواری نمود در ادامه مسیر خدمت رسانی هم بتوانید به بهترین شکل ممکن به مردم شریف این دیار خدمت نمایید.
گفتنی است پیرو دعوت شهردار بندر بوشهر ؛ به زودی و در آینده ی نزدیک ، دکتر جمالی نژاد از شهر بوشهر بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار خواهند گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر