شما اینجا هستید

اخبار » نفت سفید و کپسول گاز را از مردم دریغ نکنید

به قلم سردبیر/نفت سفید و کپسول گاز را از مردم دریغ نکنید

اعظم کدایی

خبر بندر: بالا رفتن نرخ بنزین طی هفته های گذشته متاسفانه  واکنش های  مختلفی  را در جامعه  ما در پی داشت. که شاید مهمترین آنها اعتراضات مردمی بود. بیشترین دغدغه مردم ما در خصوص گرانی بنزین پیامدهای آن در گرانی دیگر اجناس بازار بود و خواست آنها نیز این بود که دستگاه های مربوط برای این امر نظارت کافی را داشته باشند. همانطور که همه اذعان داشتند مردم بوشهر اعتراضشان به گرانی بنزین بسیار متمدنانه و قانونی بود و شاهد کمترین تنشی دراین میان بودیم و این جای تقدیر دارد.

متاسفانه یک هفته بعد از غائله بنزین کمبود نفت سفید وکپسول گاز مایع در استان بوشهرشهروندان هر ده شهرستان استان را به چالشی جدی کشانده تا استرس تهیه این دو که از ملزومات زمستان بوشهر است مردم را نگران تر نسبت به روزهای آینده زمستانی خودشان کند.

ای کاش دستگاه های مربوط بخصوص وزارت نفت به مردم توضیح می دادند که چرا عرضه نفت سفید حتی بصورت کوپنی هم انجام نمی شود و چرا کپسول گاز مایع که علاوه بر مصرف خانگی، نبودش اشتغال خیلی از شهروندان را مختل می کند در استان کم یاب شده است.

آخر اینکه مسولین مربوط لطفا دست بجنبانید، نگذارید مشکلی به مشکلات مردم اضافه شود. نفت سفید و گاز مایع را از مردم دریغ نکنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر