شما اینجا هستید

اخبار » مانور ایمنی ، امداد و آتش نشانی در گناوه برگزار شد

مانور ایمنی، امداد و آتش نشانی در گناوه برگزار شد

خبر بندر: محمد فرخی نیا :به منظور حفظ آمادگی کارکنان و مقابله سریع با حوادث غیرمترقبه، مانور ایمنی و آتش نشانی در انبار کالاهای تجاری گمرک و اداره بندر گناوه برگزار شد.
به گزارش خبر بندر، هدف از برگزاری این مانور را بررسی نقاط قوت و ضعف مواقع بحرانی، ارتقای سطح آمادگی همکاران به ویژه نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی شرکت بندرسازان در مواجهه با حوادث واقعی برگزار شد
همچنین افزایش هماهنگی و تعامل بین ارگان‌های انتظامی، امدادی و همکار، استفاده از تجهیزات تخصصی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و ایجاد حس اعتماد به نفس در میان کارکنان شرکت از دیگر نتایج این مانور است.
با توجه به اینکه شناسایی حوادث و سوانح در هر منطقه و فراهم کردن شرایط مقابله با آن می‌تواند خسارات وارده را به حداقل برساند این مانور با همکاری مجموعه‌ای از واحد تاسیسات برق و گارد بندر ،واحد HSE ، واحد ایمنی و آتش نشانی با حضور مسولان شرکت بندرسازان و اداره بندر و دریانوردی بندر گناوه و مسولان اداره بندر استان بوشهر بصورت ویدیو پخش زنده برگزار شد.
در پایان این مانور به منظور جمع بندی نظرها و پیشنهادهای موثر شرکت کنندگان، جلسه‌ای در ایستگاه آتش نشانی بندرسازان برگزار شد که به بحث و بررسی پیرامون نقاط ضعف و قوت در مانور پرداخته شد.

عکس : علی کرم غلامی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر